Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paddenpad schreef:Valt me ook op dat de meeste alleenstaande ouders het wel weten te managen en twee ouder gezinnen het altijd zo moeilijk hebben,naar eigen zeggen dan,denk dat het voordeel van alleenstaande ouders is dat ze minder tijd nodig hebben om te discussieren met hun partner over hoe en wat en daardoor meer tijd overhouden door gewoon te doen!
Niet banketstaaf maar gewoon je tijd vullen!
Geen vent is dus ook geen vent die me vertelt wat ik met mijn vrije uren moet doen 
jolanda20 schreef:mijn dochtertje gaat nu ook mee naar stal.. maar ze is het snel zat. heeft ook geen geduld om ergens mee zoet te zijn en wil ieder paard aaien en kusjes geven. ik moet haar echt in de gaten houden waar ze blijft.
Mijn dochtertje is van augustus 2009, ik probeer d'r ook vaak mee te nemen, maar geduld ho maar!
Sammy_xxs schreef:Ohw dat is wel erg ver, ik d8 omdat je in rotterdam woont dat het er in de buurt zou zijn, ik zoek zelf een stalling omg capelle aan den ijssel/rotterdam...maar is echt moeilijk!
Paddenpad schreef:Valt me ook op dat de meeste alleenstaande ouders het wel weten te managen en twee ouder gezinnen het altijd zo moeilijk hebben,naar eigen zeggen dan,denk dat het voordeel van alleenstaande ouders is dat ze minder tijd nodig hebben om te discussieren met hun partner over hoe en wat en daardoor meer tijd overhouden door gewoon te doen!
Niet l*llen maar gewoon je tijd vullen!
gaat het niet hierover.
Edit: oh ik zie het al, je vriend werkt erg veel. Hmmm buiten dat het voor hem zelf niet erg gezond is lijkt me is dat voor je relatie ook neit top, laat staan voor jouw eigen ik... Is inderdaad heftig als je er zoveel alleen voor staat.
en ja ook papa maar dat is toch net iets anders) te zijn. Aangezien ik 24 uur (en vaak meer) werk, de kinderen dan opgevangen worden, daarnaast ook nog eens gymmen en/ of zwemmen, bij vriendjes gaan spelen, soms ook al mee moeten op boodschappentocht en aanverwante ritjes wil ik ze gewoon niet altijd de dupe laten worden van mama's hobby, hoe blij ik ook zou worden van weer wedstrijd kunnen rijden. Ze hebben ook gewoon rust en stabiliteit nodig en willen ook vaak gewoon lekker thuis blijven. "s avonds heb ik niet altijd puf en in het weekend wil ik ook wel eens graag samen met ons vieren wat doen als gezin.
. Bepaalde dingen zou ik bijvoorbeeld nooit doen of doe ik minder makkelijk omdat het iets waardevols van iemand anders is. Maar goed. Misschien moet ik deze droom dus nog een tijdje langer parkeren... Aan de andere kant krijg je er ook veel energie van en geeft het bijrijden ook druk omdat je naar de eigenaren toe 'verplichtingen' (in de zin van afspraken) hebt. Met een eigen paard ben je in bepaalde opzichten toch vrijer. Nou ja. Ik heb nog even om er over na te denken
. marius schreef:Weet niet mer wie het vroeg, maar ik ben het er ook totaal niet mee eens hoe het nu gaat.
Maar leg dat maar eens aan hem uit..
We zijn zelfs al op het punt dat we het over breken hebben, maar misschien gaat dat nog wel wat meevallen.
De tijd zal het leren..
marius schreef:Het is natuurlijk geweldig dat we 2 lieve en gezonde kinderen hebben.
Maar ik wil zelf ook nog wel eens wat, al is het maar 1 avond..
Sammy_xxs schreef:Ohw dat is wel erg ver, ik d8 omdat je in rotterdam woont dat het er in de buurt zou zijn, ik zoek zelf een stalling omg capelle aan den ijssel/rotterdam...maar is echt moeilijk!