Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fiffill schreef:Het gebeurd zo vaak... ik heb wel eens gehad dat een meisje op Hyves (toen Hyves nog wat populairder was dan tegenwoordig) foto's van mijn vz pony (die ik had gemaakt) op haar profiel had gezet, een nieuwe naam had verzonnen voor de pony en deed alsof het die van haar was.
Kende dat meisje totaal niet, maar werd getipt door iemand die de pony herkende. Foto's zijn verwijderd door Hyves.
Floor_x schreef:Maar dit is een meisje van 11 wat nu helemaal de grond in wordt geboord door leden van Bokt?
Mag ze niet gewoon lekker in haar fantasiewereldje blijven? Of ben ik de enige die daar zo over denkt....
Muzefee schreef:Fiffill schreef:Het gebeurd zo vaak... ik heb wel eens gehad dat een meisje op Hyves (toen Hyves nog wat populairder was dan tegenwoordig) foto's van mijn vz pony (die ik had gemaakt) op haar profiel had gezet, een nieuwe naam had verzonnen voor de pony en deed alsof het die van haar was.
Kende dat meisje totaal niet, maar werd getipt door iemand die de pony herkende. Foto's zijn verwijderd door Hyves.
Daar heb je wel geluk mee gehad, ik heb helaas meermalen moeten mailen en doen naar Hyves, maar alsnog deden ze er niks aan dat mijn foto's werden misbruikt.
Floor_x schreef:Maar dit is een meisje van 11 wat nu helemaal de grond in wordt geboord door leden van Bokt?
Mag ze niet gewoon lekker in haar fantasiewereldje blijven? Of ben ik de enige die daar zo over denkt....