Misschien komt het omdat ik mijn paard onder de 4500 had verzekerd, maar bij mij hebben ze echt niet moeilijk gedaan. vrienden van mij hebben met een paard, dat niet meer voor de sport geschikt was, nog 3 weken moeten wachten voor ze hoorden dat de verzekering ging uitbetalen.
Mijn paard had altijd wat. 1x een klap van een ander paard, waarvoor peesscans gemaakt zijn, nog een aantal rontgenfoto's en de DA kwam uiteindelijk iedere dag langs omdat mijn paard steeds weer wat nieuws bedacht.
Ik heb hem voor een bedrag, minder dan het aankoopbedrag verzekerd. volgens mij kan je dat gewoon zelf bedenken. Misschien dat de verzekering ook wel iets te zeggen heeft daarover, maar zij weten sowieso niet wat jij voor het beest betaald hebt

.
ik moest 20% van de kosten betalen.
Ik had al een brief gestuurd naar de verzekering, met daarbij een brief van de DA, die hem voor de sport afkeurde. Ik wist toen al dat ik hem ging laten afmaken. De verzekering stuurde terug dat ze hem gingen uitbetalen. ondertussen had mijn paard nog een andere complicatie, waardoor hij nog een week eerder ging dan gepland was.
dus hij was er al niet meer, voor de verzekering hem had kunnen ophalen. en dan moet je hem dus terug kopen.