Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asjemenou schreef:WinBinChes schreef:Lipica is niet de enige die ''maat''werk leverd hoor. Waar die misstand altijd vandaan komt?
Welk ander merk heeft er dan het polo model op maat gemaakt voor dat geld?
Bijna alle merken hebben maat werk, denk dat bijna iedereen dat wel weet? Maar dan wel met een ander prijskaartje.
benangelique schreef:Zag al dat ik minimaal moet optrekken naar 400. Heel lang geleden lipica gehad. Ook zo stijf en erg grof
WinBinChes schreef:Bij Lipica is het maat werk ook maar beperkt hoor. Voor dat geld heb je geen ander merk, maar dus ook ander kwaliteit leer. En dat is gewoon een feit. Daar kies je voor of niet.
Persoonlijk vind ik het een smak geld voor 3 a 4 maanden levertijd, matige kwaliteit en afwerking.
Kaitlin schreef:Wauw dat is nog eens een Actie!Ik heb 2 paar DeNiro's besteld voor de hoofdprijs..
Hele gave laarzen, ik zou die grijze doen voor thuis!
CoRiNa1983 schreef:WinBinChes schreef:Bij Lipica is het maat werk ook maar beperkt hoor. Voor dat geld heb je geen ander merk, maar dus ook ander kwaliteit leer. En dat is gewoon een feit. Daar kies je voor of niet.
Persoonlijk vind ik het een smak geld voor 3 a 4 maanden levertijd, matige kwaliteit en afwerking.
bij lipica zijn alle modellen maatwerk hoor, alleen bij de outdoorlaars heb je standaard laarzen, maar die kunnen ook op maat gemaakt worden.
mijn lipica laarzen zijn van 2006 en zijn nog in erg goede staat, wel moet ik zeggen ik rij er alleen mee, doe ze aan nadat ik het zadel opgelegt heb net voor ik het hoofstel indoe en doe ze uit als het zadel eraf is, nooit problemen gehad, rij nu ongeveer 3 x per week. de eerste 2,5 jaar dat ik ze had reed ik 5 tot 6 x per week, dus ze zijn zeker al veel gebruikt.
WinBinChes schreef:Ja, als je ( zoals ik ) een bredere kuit hebt en een lang been betaal je voor de dikkere kuit 50 en voor het langere been 50 extra. Lipica is voor mij dan ook niks goedkoper dan bijvoorbeeld Derby. andere merken zijn dan nog wel duurder. Maar ik vind de DeNiro boots ook zo mooi
CoronaLime schreef:Klopt, je hoort ook steeds lompere verhalen over lipica en de ''service''.
Klasgenootje van mij had hoogte 51, dus 50 euro extra kosten, kreeg ze ze en waren ze alsnog te kort, kon ook niks meer aan gedaan worden dus moest ze het hier maar mee doen
_Lot_ schreef:CoronaLime schreef:Klopt, je hoort ook steeds lompere verhalen over lipica en de ''service''.
Klasgenootje van mij had hoogte 51, dus 50 euro extra kosten, kreeg ze ze en waren ze alsnog te kort, kon ook niks meer aan gedaan worden dus moest ze het hier maar mee doen
En daar gaat ze gewoon mee akkoord??