Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shaar schreef:Zit even mee te lezen, het lijkt mij ook erg leuk om eens te doen.
Dus als ik het goed begrijp zit er weinig verschil in Allround of SGW paarden? Ik las ergens dat je bij Allround 5x dressuur, 1x springen en 1x cross doet? Vind ik toch wat weinig afwisseling... Maar met SGW dressuur je dus ook zo veel?
Kan iemand me trouwens ook vertellen wat de kosten zijn van zo'n week?

Noeni schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Het lijkt me eventueel wel leuk om te gaan, maar ik heb dus een paard wat nog niet M/Z startgerechtigd is, maar Allround wordt een probleem met Springen/Crossen want dit kan/mag niet in verband met een blessure. Een laag kruisje is geen probleem maar hoger is niet zo bevordelijk. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Noeni schreef:Kan iemand mij misschien helpen? Het lijkt me eventueel wel leuk om te gaan, maar ik heb dus een paard wat nog niet M/Z startgerechtigd is, maar Allround wordt een probleem met Springen/Crossen want dit kan/mag niet in verband met een blessure. Een laag kruisje is geen probleem maar hoger is niet zo bevordelijk. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

laboum schreef:Als ik het goed begrijp word er dus in de M/Z week dus ook gesprongen, gecrossd en een keer buiten gereden? Wat voor instructeurs zijn er in deze week?