levensgevaarlijke jaarling, ons verhaal.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:32

Ik heb vandaag pas je topic doorgelezen, maar wat een prachtig verhaal. En leuk dat je zo met hem gegroeid bent! Het wad altijd al mijn droom om zoiets te kunnen opbouwen met een paard, je bent dus echt een groot voorbeeld voor mij, want jouw geduld is echt verschrikkelijk groot! :o Wel heel naar dat je hem nu niet zelf verder kan rijden, maar ik wens je nog super veel succes met je zoektocht naar de juiste ruiter en met je paard.
Helaas kon ik de foto's niet bekijken, want ik zou dolgraag willen zien hoe hij eruit ziet!

Edit: ik zie nu dat je net foto's had geplaatst, wat een super mooi paard is dat geworden zeg!! Zo gespierd en zo mooi!

Gentlegiant

Re: levensgevaarlijke jaarling, ons verhaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:59

Wat een onwijs gaaf paard! Jammer dat je niet id buurt woont
Anders wist ik wel iemand voor je paard

Succes met het vinden van een geschikt iemad

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:01

Waauw mooi paard is het geworden zeg! Ik hoop dat je ook iemand kan vinden

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:26

Jeetje wat een verandering, wat is hij knap geworden erg jammer dat je zelf niet in staat bent
om hem verder te rijden en ik hoop voor je dat je een match gaat vinden voor je je knapperd.

boku

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 02:05

Paardlief is nog steeds rond en gezond !
Jammer genoeg nog steeds niet de mogelijkheid om er echt mee te gaan rijden. Door mijn gezondheid en job. Wel net een huis met weide en stalling gekocht dus mn grote vriend komt binnenkort aan huis te staan ! *\o/* <3
Vorig jaar geprobeerd een ruiter voor hem te vinden, hij leerde heel snel en liep enorm netjes met heel leuke bewegingen maar zijn wantrouwen nam toch nog te vaak de overhand. Een hele goede ruiter, maar niet geduldig genoeg voor mijn speciaal geval. En door mijn job en gezondheid ook niet genoeg tijd om er consequent mee door te gaan.
Heb er al aan gedacht om hem ergens voor een maandje in training te zetten maar vind het zo moeilijk om betrouwbare en geduldige mensen te vinden... iemand enig idee? Liefst in Belgie natuurlijk...

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 04:49

Horse Improvement in Zeeuws Vlaanderen. Betaalbaar en werkelijk zo veel geduld en respect. www.horse-improvement.nl Kunnen de perfecte basis leggen voor elke dicipline.

boku

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 14:22

Ik krijg veel pb's en vind het fantastisch dat zoveel mensen mee zoeken naar een oplossing !
Maar gelieve er wel rekening mee te houden dat mijn lieverd een panische angst voor mannen heeft...

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:00

Inge en Sarina van Horse Improvement zijn echt vrouwen :)

Loe_Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:06

De tip hierboven is een hele goeie!
Deze dames werken vanuit gevoel en vertrouwen met dier en mens. En daarbij niet al te ver uit jouw buurt.
Je mag me gerust pb-en over mijn ervaringen uit de eerste hand.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:15

Wow, ik heb echt respect voor je wat je allemaal bereikt hebt met dit dier..wel heel zuur dat je hem zelf niet meer kunt doorrijden.