Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emerald schreef:Alatariel schreef:Ik lees: het witte tape om de knotjes. Man man man wat een gehannes was dat zeg en toch was het zo bereleuk met zn allen.
En blij te lezen dat niet alleen voor mij de wijze van instructie herkenbaar en blijkbaar ook prettig is. Ik vind het tegenwoordig vaak maar gepiep. Als ze niet willen poetsen mag je er amper wat van zeggen. Uhhhh nou dat hoefde ik niet te proberen, dan kon je of naar huis of poetsen rijden maar dan ook nog even extra corfee.
Wij aten trouwens ook biks haha vraag me niet waarom hoor, nog meer die dat deden?
Hahaha, herkenbaar!! Je moet alles proeven he? hihi. Haver ook trouwens. De geplette was het lekkerst!![]()
![]()
Als je dan vergelijkt met nu... wat ben ik blij dat ik dat mee heb mogen maken en ECHT lol met mijn knol heb gehad!!!
pri_lady schreef:Ik ben de blonde op de Fjord Muis. Niet zo heel goede kwaliteit maar als je goed kijkt:
zie je een groen vilt dekje onder het zadel op de zwarte
zie je mijn capbandje op mijn cap zitten ipv onder mijn kin
zie je hoofdstel met lage neusriem die werkelijk elk paard had
Check de kraag van de blousjes, die waren bij wijze van spreken groter dan de hele blouse, was hélémaal in in 1977!