Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het probleem is alleen dat zodra hij goedgekeurd word hij meteen naar mijn stal toe komt dus die papieren zullen we terplekke in moeten vullen als we daar zijn maarja. Hij is de afgelopen paar maanden zo vaak verhuist dat ik het een beetje banketstaaf vind als hij na die keuring weer terug moet naar zijn oude stal en dan een paar dagen daarna weer moet verhuizen..
...
). Bedankt voor de tips, ik zal het aanpassen in de titel. En wat bedoel je met sprekendere foto's?

ben gewoon nieuwschierig hoe een advertentie over kan komen. Hier leer ik ook weer van
. Maar het is wel jammer dat hoe zij in 'real life' over komt, niet in de advertentie tot uiting komt. Dan zal ik toch eens moeten bedenken hoe dat anders moet.
. Thanks! christel82 schreef:nee joh ben helemaal niet boosben gewoon nieuwschierig hoe een advertentie over kan komen. Hier leer ik ook weer van
. Maar het is wel jammer dat hoe zij in 'real life' over komt, niet in de advertentie tot uiting komt. Dan zal ik toch eens moeten bedenken hoe dat anders moet.
Nee ik snap dat je zegt de galop is niet in balans, want ze valt ook uit de wending en heeft veel steun nodig. Wat ik bedoel is dat de sprongen die ze maakt al gemakkelijk gaan en goed voelen.
Ik rijd stap/ draf en galop en +/- 15 min 2x pw. Ben het zeker met je eens dat het niet erg is dat ze nog in disbalans is
Maar bedankt voor je eerlijke reactie, daar heb ik wat aan. Mijn instructrice gaat een keer op de merrie en zij is kleiner, dan zal ik gelijk filmen. Thanks!

.
. Ik ga binnenkort eens nieuwe filmpjes maken lijkt mij een goed idee als ik het zo lees

Kaitlin schreef:@ Christel82: Welkom ten eerste!
Heb ook even je filmpjes gekeken en vind het allemaal wel meevallen, mijn 4 jarige is nog net zo groen!
En spreken over niveau op zo'n leeftijd vind ik kant en klare onzin! Kwaliteit! Daar gaat het om! Een paard dat potentie heeft om als 8 jarige bovenaan te kunnen lopen! En geen 3 jarige die alles uit de L al kan... Maargoed, ik vind het een leuk paard wat genoeg body heeft, niet simpel maar ook niet appart. Een leuk paard voor een amazone die de basissport wilt beoefenen! Prijs is iets hoog door de africhting en maat, maar tis het proberen waard!
Enehh.. kijk maar naar mijn merrie, dies ook zo klein en heb al veel gegadigden gehad van over de hele wereld! Voor elk paard is een ruiter denk ik maar!
dit is weer een andere reactie als de vorige. Zie je toch maar weer wat meningen doen met een beoordeling! Ik spreek idd niet van niveau, want ze is nu gewoon netjes zadelmak. Ik probeer de filmpjes ook iedere keer te updaten om een zo recent mogelijk beeld te vormen. Ik heb gelukkig alle tijd voor haar en probeer haar dan ook netjes een basis aan te leren.

. Waar sta jij eigenlijk in Breda? Aangezien ik daar ook woon
Jotoma schreef:Ik viel eerder op grote paarden, tot dat ik leerde paarden trainen. Een klein en compacter paard vind ik ook veel makkelijker te rijden, dan een groot dier. Lange hals en lange rug zijn voor mij afknappers, ook jong volwassen paarden die op de voorhand worden gereden. Vroeger moesten de paarden min 1.68 zijn, liefst boven de 1.70. Als het goed is kom ik nu thuis met een paard van 1.62 met mooie boeg en brede hals, toont 1.65 denk ik. Dus ik zie t nadeel van t kleine er niet in.
Zelfs bij kwpn komen ze terug op voorkeur van zo groot mogelijke paarden!
Daarom denk ik dat je beter nog een maandje kan wachten en dan een nieuw filmpje, waarop ze wat verder in basis is. 

Maar geef toe dat dat inderdaad minder voorkomt! Ja zie dat je ook in breda woont, wat grappig!
Ik sta op een privestal, kennen de meesten niet, en jij?
Woon trouwens bij het station, midden in de stad, heerlijk! 
) die daar doorheen kijken. Als ik op een stal kom en er staat een 3 jarige helemaal gebandageerd in het blingbling word ik al achterdochtig... Maarja iedereen zn ding!