maar misschien wel een foto van 2 jaar geleden @ rijden...
even zoeken hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanitymay schreef:Nevergiveup, ik hoop dat je inmiddels op een andere magege rijdt? Als ik zie hoe die laatste twee pony's moeten worden aangeschopt...
tanjatroetel schreef:okidoki....... dames en heren ik vind het erg vermakelijk hoor al die kleine bokkertjes , wie had er gedacht dat er achter de bokkers van nuhele schattige kindjes zaten wahahahaha .
Nou als ts kan ik niet achter blijven natuurlijk .... dus ja ja ook ik was ooit erg snoezig![]()
http://i1205.photobucket.com/albums/bb4 ... ker001.jpg
1e foto was een jaar of 3 en de 2e was ik denk ik een jaar 17 (toch alweer snel 17 jaar geleden )
GeeskeP schreef:Gracezellaa schreef:
Dit is denk ik zo'n 10 jaar geleden. Op de manege. Ik reed toen denk ik een jaar. Ben nu 17. Ik rijd trouwens op de bruine pony. Die is er nu nog steeds.
Welke manege was dat? Die witte pony komt me net wat té bekend voor..
_Marinke_ schreef:9 (bijna 10) jaar geleden op m'n eerste verzorgpony, was toen 10.
Kreeg laatst ook nog een foto van de tante van m'n vader toegestuurd, daar was ik ook een jaar of 11/12 en sta daar net een jong paardje van hun te aaien, vond het wel leuk dat die foto ineens door de brievenbus kwam. Toen al gek van jonge paarden haha.