Eskadron heeft wel een lelijk goedkoop model erbij nu... "Microfaser" die lila kleurige. Ziet eruit als BR van bijna 5 jaar geleden ofzo. [vind ik], voordat er iedereen op in gaat.
Cherry
Geplaatst: 03-02-11 21:12
ielsjj_ schreef:
Eskadron heeft wel een lelijk goedkoop model erbij nu... "Microfaser" die lila kleurige. Ziet eruit als BR van bijna 5 jaar geleden ofzo. [vind ik], voordat er iedereen op in gaat.
Moet er wel even bij zeggen dat de verzendkosten naar Nederland €15 zijn, maar als je meerdere dingen besteld dan is het zeker de moeite waard. Calevo is volgens mij de enigste ruitershop die de gehele Eskadron collectie aanbiedt.
eskadron is mooi! dat gele met blauw zegt me wel wat, paarse moet ik eerst in het echt zien .
GoLizz
Geplaatst: 03-02-11 22:47
oeh! die paarse eskadron is echt heel gaaf!
Jessicauvita
Geplaatst: 03-02-11 23:05
Oooeewhh die paars geblokte dralon
Shivatjuh01
Geplaatst: 04-02-11 00:07
CoronaLime schreef:
Eskadron
Royalblau ik zeg, blauwe bicolor!
Aubergine/paars, lijkt mij een beetje lavender deel 2 vooral de bicolor ..
OMG OMG OMG! Daaar gaat m'n geld weer! Dag geld!
Tatjanaa
Geplaatst: 04-02-11 00:13
Nah.. Wordt niet echt wauw van Eskadron.. Lijkt imo te veel op de Night blue - Moon collectie, daarbij ben ik geen fan van paars..
Misschien wordt het beter gedurende de lente, dat ik toch een leuk kleurtje zie. Maar nu, nee.
woollieh
Geplaatst: 04-02-11 01:32
Aubergine/paars
Wauw van die kleuren kan ik echt zeggen dat ik ze ontzettend mooi vind! Doe mij het linkse dekje (bicolor) maar met die dralon deken met groot Eskadron erop...
De rest mogen jullie houden,..
doei
Geplaatst: 04-02-11 02:35
Ik had me heel erg verheugd op de Eskadron collectie... Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden Even aan die nieuwe kleuren wennen en wie weet begin ik ze leuk te vinden
Donna_
Geplaatst: 04-02-11 10:35
MelanieB schreef:
Eskadron's looking soooo good! Ik denk dat ik een nieuw merk dekjes toevoeg aan mn favorieten
Kan het dat ik jou gisteravond tegenkwam in Horseplaza en daarna bij Freddy's? Zat een beetje te twijfelen, wist het niet zeker haha.
Ik vind Eskadron erg mooi, maar ook niet erg vernieuwend. Vond de HV-polo collectie in het echt erg tegenvallen, vond de felblauwe een tikkeltje goedkoop ogen helaas.
HV is dit jaar ook erg mooi zeg! De Polo's en blouses vindt ik niks maar die vesten en een paar dekjes Anky vind ik ook dit jaar niet echt eh.. 'nieuw', zelfs de kleuren vind ik niet super. Alleen dat Maize halster is wel leuk!
Sorry dat ik het zo grof zeg, maar voor Harry's Horse neem ik de moeite niet eens meer, en buiten dat beginnen de spullen van HH ook steeds duurder te worden