haha dankjullie voor alle namen, ik hoorde van iemand anders choco, dat is ook leuk, maar zorro is ook wel leuk, ze heeft een (raargeplaatste) bles, die boven zijn oog zit
julio111
Geplaatst: 08-01-11 22:40
Mijn naaam hihii Zorro! Ik vind het wel een leuke naam voor een shet maar als je hem choco noemt is wel een beetje raar bij een zwarte pony hahaha verder wel een leuke naam hoor
Mijn merrie krijgt begin mei een veulen en nu ben ik een beetje aan het dubben over een naam.
Ik wil namelijk mijn oude (overleden) paard er in vernoemen en eventueel ook graag de papa en de mama.
Mijn oude paardje heette Chaco (naar de chaco indianen vernoemd) en ik noemde hem uiteindelijk Chico. Mijn merrie heet Raya (streep in het spaans als ik het goed heb) En de hengst heet Classy's white satin (word Whity genoemd)
Ik zat te denken om er iets van WhiRa C van te maken of Whiraco. Maar het is niet echt heel pakkend. Hebben jullie toevallig ideeën?
Gillian ( spreek uit als Jillian) afk: Gill Gaya Go Go *zucht, geen inspiratie*
Nathalieke86
Geplaatst: 13-01-11 16:26
Hoi Hoi, ik zoek een naampje voor mijn pas aangekocht veulentje 't is een overo merrie, met een superzacht en lief karakter Ben totaal ispiratieloos , wil dat ze speciale naam krijgt omdat ze voor mij echt wel heel bijzonder is! Blijft gelijk met wat voor letter het begint, als het maar leuk klinkt
hallo allemaal ik ben hopeloos op zoek naar namen met een G voor merrie en hengst. heb al op het int. gezocht maar veel soeps kan ik niet vinden. *zucht* wie weet iets leuks?
Namen voor een merrie beginnend met een Z: Paard heet op het moment [***] (op stb [***]) maar ouders kunnen het niet onthouden..
+ zou voor de wedstrijden wel iets chique's willen (Vorige paard heette Gentleman's d'Orange) (was worteloranje en een heertje dus vandaar.. die heette Magadim op papier )
Het leukste zou zijn iets met een Z in ieder geval.. iets bijpassends met haar kastanje-kleurtje ofzo??
Dankje, ja lastige naam he met een Z iets leuks brouwen.. Had een pony als gezeldschapsmaatje gekocht een NRPSertje die had de roepnaam Misty dus dat werd Lady Mystique op de staldeur maar weet met een Z echt niets
Zips Royal Shade (koninklijke schaduw) Zips Impressive ( indrukwekkende)
Zo even wat opgezoch hahah kijk maar of je iets leuk vind succes nog met een naam zoeken
Happyhealthy
Geplaatst: 16-01-11 19:35
mijn pony heette in haar stamboek Anemone maar ik wil graag een andere naam voor haar. wel het liefst iets wat er op lijkt dus het liefst begint het met een A
_biondaa
Geplaatst: 16-01-11 19:41
lovekembely Chiraya Whity? Charlotte Gaya, Gelieve, Gigi (zeg chiechie) Ponyveulentje; Mexx, Amika ' Nathalieke86 - Fancy, Very special? lisch - Goliath svdijk86 Zara d'orange. wedstrijdnaam zara girl d'orange,
S_en_Z
Geplaatst: 16-01-11 19:46
Dacht ook al aan d'Orange.. maar.. ze is niet oranje.. ze is roodbruin(kastanje)
Dit is echt oranje
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 16-01-11 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt