Schimmel , en vos bruin-zwart met heel veel aftekeningen op hoofd-benen
Chiron_
Geplaatst: 26-06-10 15:42
vind ze allemaal mooi
apple01
Geplaatst: 26-06-10 15:49
Voor een mini: appaloosa of schimmel Voor een grote: zwart, schimmel, of vos maar dan wel heel rood. Minst moi kleur vind ik bruin met zwarte manen staart en witte voeten maar mijn vorige paard zach er wel zo uit en ik heb nooit zo'n fijne of goeie gehad. Het kan maar dus eigenlijk niet schelen al is die paars en hij spreekt mij aan en hij is goed en betaalbaar dan koop ik hem. Wij hebben thuis dan ook schimmels, zwarte, vos, bruine, een donkerbruine met blonde manen en een roan. zo'n beetje alles
Jorinda
Geplaatst: 26-06-10 15:51
Fjordenkleur Haha, kidding.
Mijn voorkeur gaat uit naar zwart, bont of schimmel.
Absoluut geen schimmels of look-a-likes want vind die er zo sloom uitzien
Vionaa
Geplaatst: 26-06-10 17:14
Ik vind een vos met 4 witte benen en een bles chique staan. Maar ik vind een valk en een donkerbruine/zwart toch wel het mooist, al hoe wel een donkere schimmel ook niet lelijk is!
Absoluut geen schimmels of look-a-likes want vind die er zo sloom uitzien
Fijn haha maar snap wel wat je bedoeld!
S_Evelyne
Geplaatst: 26-06-10 22:11
Valk, zilverappel, palomino, bont, schimmel
Hahaatje
Geplaatst: 26-06-10 22:15
Vos! Als ik kijk naar mijn lievelingspaarden op verschillende maneges in de loop der jaren: allemaal vossen, mijn allereerste verzorgpaard was een vos (en zo heette zij ook ) en mijn huidige bijrijpaard is ook een (koffie)vos
Zwart. Ik heb een zwak voor een mooie zwarte Welsh NWR. Mijn pony komt uit een zwarte vader, wellicht dat zij ooit voor een zwarte nakomeling kan zorgen.