Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De dierenbescherming inlichten heeft op dit moment geen zin meer. Het paard dat ik graag wil hebben is de laagste in rang, en de paarden kregen zo weinig te eten van de winter dat hij steeds weg gejaagd werd en nauwelijks iets kreeg. Daarom was hij als enige echt graatmager (de rest was ook schaal maar niet zorgwekkend). Nu staan ze gewoon weer dag en nacht op de wei, en hij ziet er al ietsjes beter uit, verder hebben ze gewoon vers water tot hun beschikking alleen geen beschutting maar daar komt de dierenbescherming niet voor. En verder gaan we goed om met deze man, hij helpt ons wij helpen hem. Dus ik zit er niet op de wachten om ruzie met hem te krijgen. Maar toch bedankt voor je tip 
koenlover schreef:Bedankt voor je berichtjeDe dierenbescherming inlichten heeft op dit moment geen zin meer. Het paard dat ik graag wil hebben is de laagste in rang, en de paarden kregen zo weinig te eten van de winter dat hij steeds weg gejaagd werd en nauwelijks iets kreeg. Daarom was hij als enige echt graatmager (de rest was ook schaal maar niet zorgwekkend). Nu staan ze gewoon weer dag en nacht op de wei, en hij ziet er al ietsjes beter uit, verder hebben ze gewoon vers water tot hun beschikking alleen geen beschutting maar daar komt de dierenbescherming niet voor. En verder gaan we goed om met deze man, hij helpt ons wij helpen hem. Dus ik zit er niet op de wachten om ruzie met hem te krijgen. Maar toch bedankt voor je tip
Het is een ruin, hem dus..
) En de schimmel die ik bedoel is ook nog redelijk grijs. Dus hij is met schemer lastig te herkennen. Wel is hij met zijn 2 jaar eeen heeeeel groot stuk groter dan de rest. (en smaller ook)
!! Ik hoop zo dat hij eind van de zomer lekker bij ons staat. Mijn vriend krijgt ook weer steeds die kriebels als we langs het paard gaan. En dat zegt een boel
Hij zei vandaag weer, we moeten gewoon na wat hij tegen Tim (mijn broer) heeft gezegt, weer een keer langs gaan en eens goed met hem praten.
) maar ik bok veel via mn telefoon want ik heb geen eigen computer en dan gaat dat niet zo makkelijk.
Dan gaat ze haar paard wassen met dit warme weer en dan zet ze hem met een winterdeken op de wei omdat hij niet vies mag worden. En als je vraagd wil je het paard verkopen zegd ze: nee, ben te gehecht aan hem