Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:13

De mensen die dit raar vinden zijn misschien een beetje preuts ofzo. :j Is leuk toch? :D

Ingmar_

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:13

Ik ben ook preuts, maar ik vind het best een leuk topic ook :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:18

"grappig" om te lezen dat het wel kan aangezien je idd hoort en leest dat het echt nooit voor kan komen. Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt en ik hoef het ook niet mee te maken.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:18

:')

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een orgasme heb gekregen tijdens het rijden.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:28

stoer dat je dit topic opende ;)

wel gek, niet iets waar je je paard mee wil associëren :D

De opmerkingen, 'je zit toch op je kont' vind ik een beetje plat.. Je moet toch mee bewegen met je paard? Je komt echt wel tegen de voorkant van het zadel af en toe. Aangezien je je beken moet kantelen..
Als je zonder zadel zit zit je trouwens nooit goed op je kont, ik niet in ieder geval.

Volgens mij hebben der wel meer zoiets gevoeld, maar durven ze t niet te zeggen ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:29

Lieniminnie, ze zat zonder zadel. Je moet het topic maar even doorlezen dan worden er wel andere verklaringen gegeven. Het hoeft helemaal niks met de voorkant van je doos te maken te hebben. ;)

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:33

Hahha geweldig dat je hier een topic over opent.
Heb er ook weleens aan gedacht maar niet het lef gehad.
Het is mij ook wel eens overkomen.
Denk dat het te maken heeft met een bepaalde ontspanning en stimulatie.
Maak me er verder niet druk over in het leven gebeurd van alles.
Zo ook een orgasme tijdens het paardrijden ;) .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:35

blensink schreef:
In het leven gebeurd van alles.
Zo ook een orgasme tijdens het paardrijden ;) .

Tis bijna een mooi onderschrift! +:)+ :D

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:37

Fiffill schreef:
Lieniminnie, ze zat zonder zadel. Je moet het topic maar even doorlezen dan worden er wel andere verklaringen gegeven. Het hoeft helemaal niks met de voorkant van je doos te maken te hebben. ;)

Weet ik, maar ik wou even aangeven dat ik niet alleen op mn kont zit als ik zonder zadel rijdt..

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:38

dit vragen jongens altijd aan mij...

dan zeg ik altijd; oja je moest is weten....

Maar als je een orgasme krijgt, ik weet niet hoe je dan op je paard zit, maar in iedergeval niet op je kont..

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:44

ik heb even alles doorgelezen..
En denk dat een groot deel van de mensen die hier reageren het misschien niet hebben meegemaakt, maar wel de voorloop ervan...
Je bent niet de eerste waarvan ik dat hoor..
Knap dat je het zo durft te zeggen!!! Ik rijd niet zo vaak zonder zadel,, laatste keer is lang geleden.. en toen was er in ieder geval niks spannends gebeurd.. }>

Ik vind het wel heel erge onzin dat er steeds maar weer mensen beginnen over de houding,, dat is onderhand toch al vaak genoeg uitgelegd.. doe nou eens even normaal mensen!!! En lees voordat je schrijft!!!!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:27

Hmm, nu hebben we die lees-voordat-je-schrijft-smiley nodig :+
Haha, ik had net tegen een jongen gezegd dat orgasme op het paard onmogelijk is..
naja, alles kan! Heb het zelf nog nooit gehad, maar dat is wel logisch op mijn leeftijd :D
Ts@ Wel goed hoor dat je het plaatst, het voelt vast fijn om te lezen dat meerdere bokkers het hebben gehad. :j

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 16:47

Het gaat hard hier! Leuk dat veel mensen gewoon serieus blijven.
Ik ben er nu wel achter dat ik niet de enige ben. Alleen durven de meeste mensen het niet hier neer te zetten. Ik heb al aardig wat pb's gehad ;-)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:51

hahahaha die banner hieronder is wel helemaal geniaal... (edit: over vroegtijdige zaadlozingen)
this is bokt toch? oeioei nou zullen veel jongens / mannen hun vermoeden kracht kunnen bijzetten. ik heb me er eigenlijk nooit wat over afgevraagd, het leek me niet voor te komen maar wel dus. maakt overigens niet uit toch: vive la vie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:03

Haha dit is wel weer typisch een onderwerp waardoor je merkt hoe preuts veel mensen eigenlijk toch nog zijn in deze tijd. Dat je t niet open en bloot op internet gaat zitten als je t zelf gehad heb, okee. Maar dat je dat zo'n rare/ lacherige reactie gaat geven vind ik echt wel weer heel typisch. Iig, ik heb het zelf nog nooit gehad (geen superknappe hengsten gereden ;)), maar ik kan me zeker wel voorstellen dat het mogelijk is.. Vind t wel stoer hoor ts, dat je gewoon even een topic opent!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:32

Moderatoropmerking:
Ondanks dat het onderwerp ertoe uitnodigd is het hier niet de bedoeling offtopic te gaan en 'grappig' te posten. Natuurlijk moet een grapje kunnen, maar de TS doet een serieuze poging om dit niet alledaagse onderwerp bespreekbaar te maken. Daarom dan ook het verzoek ontopic te posten.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:36

Stoer dat je dit zo op bokt durft te zetten! :j
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar denk wel dat het mogelijk is om eerlijk te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:44

Isegrim schreef:
De mensen die dit raar vinden zijn misschien een beetje preuts ofzo. :j Is leuk toch? :D

Ik ben totaal niet preuts maar komen op een paard vind ik gewoon raar en vies.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:46

breezy302 schreef:
Isegrim schreef:

Tsja... ik vind het pas raar als je bewust om die reden op een paard gaat zitten, anders niet (en dan nog: dat moet diegene dan maar zelf weten :+ ). In dit geval (TS) kan het gewoon gebeuren, dat is misschien wel apart, maar ik vind het niet vies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:47

breezy302 schreef:
Isegrim schreef:

Raar kan ik me nog érgens voorstellen, maar wat is er vies aan? :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:49

landvrouw schreef:
ik heb even alles doorgelezen..
En denk dat een groot deel van de mensen die hier reageren het misschien niet hebben meegemaakt, maar wel de voorloop ervan...
Je bent niet de eerste waarvan ik dat hoor..
Knap dat je het zo durft te zeggen!!! Ik rijd niet zo vaak zonder zadel,, laatste keer is lang geleden.. en toen was er in ieder geval niks spannends gebeurd.. }>

Ik vind het wel heel erge onzin dat er steeds maar weer mensen beginnen over de houding,, dat is onderhand toch al vaak genoeg uitgelegd.. doe nou eens even normaal mensen!!! En lees voordat je schrijft!!!!

Ik verbaas me ernstig over de kracht waarmee sommigen dit menen te moeten ontkennen, met de zit als argument.
Waarom rijden we paard? Nee, niet vanwege dat orgasme, maar toch wel voor de kick, mag ik hopen. Ik ben althans nog altijd erg in mijn nopjes met mijn huidige paard, krijg daar nog steeds met regelmaat een kick van. Nou heb ik een geweldig paard (voor mij dan), maar ik ga er toch vanuit dat de meesten vinden dat ze een geweldig paard hebben. Het gevoel dus, dat JIJ met dat geweldige paard kan en mag rijden.

Ik kan me zomaar voorstellen dat je zodanig een kick krijgt van iets wat je met je geweldige paard doet, dat zoiets in sommige gevallen kan eindigen in een orgasme. Het komt niet zo vaak voor, denk ik, maar ik weet ondertussen van enkelen die dat wel durfden toe te geven, dat het soms gebeurt. Waarom moet dat dan met zoveel kracht worden ontkent? Omdat ze jaloers zijn dat anderen die kick wel ervaren, of omdat ze het niet toe durven geven dat het hen ook gebeurt offe......... Nou ja, vul maar in. Dat verbaast me eigenlijk meer dan dat TS dit topic opent.
Laatst bijgewerkt door ikke op 06-06-10 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:50

Ik vind het gewoon vies. Als het mij zou "gebeuren" ( want ik ben er niet van overtuigt dat je opeens vanuit het niets klaarkomt) dan zou ik serieus aan mijzelf gaan twijfelen of ik niet een viezerik ben die geilt op beesten.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:52

Ik denk gewoon als je heel ontspannen bent en je lekker zit te hobbelen of doorzitten dat het gebeurt :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:53

Ik denk ook niet dat je het zo goed voelt aankomen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:53

breezy302 schreef:
Ik vind het gewoon vies. Als het mij zou "gebeuren" ( want ik ben er niet van overtuigt dat je opeens vanuit het niets klaarkomt) dan zou ik serieus aan mijzelf gaan twijfelen of ik niet een viezerik ben die geilt op beesten.

Hahaha die vind ik wel heel mooi. :)) Iedereen z'n mening hoor, maar tuurlijk geil je dan niet op beesten. Want je kijkt toch niet naar je paard en komt vervolgens klaar? Je zit erop, het is puur de wrijving, niet dat jij op beesten valt. :))