Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fiffill schreef:Lieniminnie, ze zat zonder zadel. Je moet het topic maar even doorlezen dan worden er wel andere verklaringen gegeven. Het hoeft helemaal niks met de voorkant van je doos te maken te hebben.
breezy302 schreef:Isegrim schreef:De mensen die dit raar vinden zijn misschien een beetje preuts ofzo.Is leuk toch?
Ik ben totaal niet preuts maar komen op een paard vind ik gewoon raar en vies.
landvrouw schreef:ik heb even alles doorgelezen..
En denk dat een groot deel van de mensen die hier reageren het misschien niet hebben meegemaakt, maar wel de voorloop ervan...
Je bent niet de eerste waarvan ik dat hoor..
Knap dat je het zo durft te zeggen!!! Ik rijd niet zo vaak zonder zadel,, laatste keer is lang geleden.. en toen was er in ieder geval niks spannends gebeurd..![]()
Ik vind het wel heel erge onzin dat er steeds maar weer mensen beginnen over de houding,, dat is onderhand toch al vaak genoeg uitgelegd.. doe nou eens even normaal mensen!!! En lees voordat je schrijft!!!!
breezy302 schreef:Ik vind het gewoon vies. Als het mij zou "gebeuren" ( want ik ben er niet van overtuigt dat je opeens vanuit het niets klaarkomt) dan zou ik serieus aan mijzelf gaan twijfelen of ik niet een viezerik ben die geilt op beesten.