coxietje schreef:Bramasole schreef:Hoeveel hooi of kuil, Ts en moeten de alle drie de paarden eten van 1 schep per keer?
2scheppen he.1schep brok+1schep malas
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:het was even een werkje om het verhaal te kunnen snappen maar ben er wel uit nu.
kun je je vader niet overhalen om deze paardjes die je nog hebt te verkopen?
naar mijn idee krijgen ze nog te weinig voer.
uiteraard moet het wel voorzichtig opgebouwd worden.
mijn welsh a pony die een veulen heeft die krijgt nu al 4,5 kilo voer per dag en onbeperkt hooi.
en die red het nog maar net daarmee.
intral schreef:Mitchall schreef:Ik vind jullie reacties schandalig! Waarom zo fel?
Je kunt van een kind niet verwachtten dat deze een paard, en in dit geval 5,
kan opvoeden! Het is dus mede de verantwoording van de ouders.
Dat ze van de ouders hierbij geen steun kan verwachtten is natuurlijk ook niet normaal.
Ts, misschien kun je beter beginnen met gewoon één paard, informatie gaan zoeken
en zo doorgaan. Want zo kun je écht niet verder met 5 paarden.
Nee ?! ik ben 14, mijn ouders hebben beide niks met paarden, maar hebben me toch een eigen paard gegeven. Mocht 1 van hen zien dat ik dat paard verwaarloos of laat ondervoeden, er langer als een dag niet heenga of iets dergelijks, dan word ik naar beneden gegild en denk ik dat ik mn paard toch heel snel kwijt ben. Een kind van 16 is niet achterlijk. En ik ben een puber maar ik heb wel inlevingsvermogen, easygoing. Niet iedereen typt zo harteloos als de TS.
intral schreef:Nee ?! ik ben 14, mijn ouders hebben beide niks met paarden, maar hebben me toch een eigen paard gegeven. Mocht 1 van hen zien dat ik dat paard verwaarloos of laat ondervoeden, er langer als een dag niet heenga of iets dergelijks, dan word ik naar beneden gegild en denk ik dat ik mn paard toch heel snel kwijt ben. Een kind van 16 is niet achterlijk. En ik ben een puber maar ik heb wel inlevingsvermogen, easygoing. Niet iedereen typt zo harteloos als de TS.
easygoing schreef:intral schreef:Nee ?! ik ben 14, mijn ouders hebben beide niks met paarden, maar hebben me toch een eigen paard gegeven. Mocht 1 van hen zien dat ik dat paard verwaarloos of laat ondervoeden, er langer als een dag niet heenga of iets dergelijks, dan word ik naar beneden gegild en denk ik dat ik mn paard toch heel snel kwijt ben. Een kind van 16 is niet achterlijk. En ik ben een puber maar ik heb wel inlevingsvermogen, easygoing. Niet iedereen typt zo harteloos als de TS.
Sorry maar dat inlevingsvermogen kan ik in jou teksten dus nergens vinden.
Oke jij moet het ook alleen doen MAAR jij hebt wel ouders die erachter staan bovendien heb jij ook niet meerdere paarden waar je wel voor zorgen moet maar niet over beslissen kan/mag.
intral schreef:Ik probeer alleen te helpen hoor, is dat ook al zo verkeerd? dingen worden op internet zo anders opgevat dan ik ze werkelijk bedoel.
Enyaa schreef:oke.
Maar 1 ding is echt verkeerd aan Ts
Ze blijft maar volhouden dat ze een kind is!
Hallo! ze is 16.
duik lekker die boeken in en zorg dat je jezelf kan verbeteren.
Met een beetje hulp van jezelf kom je werkelijk een heel eind!
intral schreef:Jullie praten nu goed wat de TS doet, maar het is niet goed. en dat zal ze haar ouders op de een of andere manier aan hun verstand moeten brengen.
intral schreef:Jullie praten nu goed wat de TS doet, maar het is niet goed. en dat zal ze haar ouders op de een of andere manier aan hun verstand moeten brengen.