Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeannette25 schreef:tita schreef:
wat zijn we hier weer realistisch bezig zeg
Mensen die fulltime werken hebben dus echt geen tijd om 4 uur met je paard bezig te zijn letwel 1 paard en helemaal niet als je een huishouden heb laat staan kinderen.
De meeste die hier posten zijn toch de jeugd en moeten soort van opscheppen
Onzin. En dan nog die overdreven poppetjes erbij, ben je zelf niet jong geweest? Als ik van 8 tot half 5 naar school moet ( dus de werkdag van een fulltime volwassene ongeveer ) heb ik nog tijd om 4 uur bij mn paard te zijn, te eten en mn huiswerk te maken . Snap dus niet waar je die onzin vandaan haalt, want als het mij lukt, lukt het jou ook als fulltime werkende volwassene.
Kan prima in de weekenden tijd vinden voor het huishouden en werk meer dan 40uur pw.. Je kan ook een uur eerder uit je nest komen voor je HH ...Ik zie het probleem niet,kan idd prima 4 uur op een dag vertoeven bij mijn paard ,daarna douchen en aan het werk en manlief heeft zo zijn eigen hobby's,die hoef ik ook niet te vermaken ..Planning?!?!?!?!
tita schreef:Jeannette25 schreef:tita schreef:
wat zijn we hier weer realistisch bezig zeg
Mensen die fulltime werken hebben dus echt geen tijd om 4 uur met je paard bezig te zijn letwel 1 paard en helemaal niet als je een huishouden heb laat staan kinderen.
De meeste die hier posten zijn toch de jeugd en moeten soort van opscheppen
Onzin. En dan nog die overdreven poppetjes erbij, ben je zelf niet jong geweest? Als ik van 8 tot half 5 naar school moet ( dus de werkdag van een fulltime volwassene ongeveer ) heb ik nog tijd om 4 uur bij mn paard te zijn, te eten en mn huiswerk te maken . Snap dus niet waar je die onzin vandaan haalt, want als het mij lukt, lukt het jou ook als fulltime werkende volwassene.
Kan prima in de weekenden tijd vinden voor het huishouden en werk meer dan 40uur pw.. Je kan ook een uur eerder uit je nest komen voor je HH ...Ik zie het probleem niet,kan idd prima 4 uur op een dag vertoeven bij mijn paard ,daarna douchen en aan het werk en manlief heeft zo zijn eigen hobby's,die hoef ik ook niet te vermaken ..Planning?!?!?!?!
Eerder uit mijn nest komen![]()
![]()
ik ga er om 5.15 uit, hoe vroeg moet ik uit mijn bed komen.
Overigens ben ik vroeger jong geweest maar mijn eigen pony had ik vanaf mijn 16e en ik zat op school met gemiddeld een zwaarder studie dan mijn soortgenoten iig voor mij want ik was toendertijd geen ster in wiskunden en studeerde dat dus wel...en ik reed zeer fanatiek wedstrijden en reed alle selecties mee die er waren..we waren in de regio zuid Holland in de tijd van 1994-1999 zeer bekend.
En nog was ik niet meer dan 2 uur per dag bezig met paarden.
Ik kan me er gewoon niet in vinden als je 1 paard heb, dat je daar 4 uur per dag mee bezig bent en nee je knol in de paddock gooien en vervolgens 1.5 uur met je vriendinnen kletsen en dan wat aan je paard doen, telt niet mee in mijn ogen.
Bovendien heb ik een sociaal leven wat zich afspeelt buiten de paardensporten en dat is ook altijd zo geweest mijn paar beste vriendinnen houden nou eenmaal niet van paarden.
En ik wil school nou niet echt vergelijk met werk, echte leven is stuk zwaarder schoollessen duren ook maar 50min![]()
Maar goed dat zijn mijn bevinden en de mensen bij mij op stal zijn geen van alle 4 uur per dag met hun paarden bezig en helemaal niet als ze nog een topfuncties hebben ook want dat werkt niet.