Ik wil niet 'verwend duur' klinken. Maar vind over het algemeen de kwaliteit van harry's horses en pagony bagger. Bijn al mijn harry's horses dekjes gaan naar de maan. (hooguit 40 keer gebruikt?) Ik heb vorig jaar Pagony peesbeschermers gekocht, écht niet intensief veel gebruikt, altijd goed voor geweest, nou als je ze nu ziet..... ze zijn niet super kapot. Maar overal één en al krassen en het neopreen van binnen is aan de kantjes zo toch wel wat stuk! Oke prijs-kwaliteits verhouding gaat dan nog wel. Maar soms gaat het me een beetje een beetje te ver. Toch een aantal tientjes voor een Harry's horses dekje weg leggen en dan binnen no time stuk... Nee geef maar maar een Eurostar ofzo
magda_90
Geplaatst: 30-05-10 21:16
Over het algemeen HH, PK, Mondoni en Björson.
Mijn spullen zijn een wat mengelmoes van merken, het ene merk vind ik goed in dat product terwijl het andere merk ik daar flut in vind.
daffy3
Geplaatst: 31-05-10 21:33
Harry Horses en inderdaad Fouganza ook!
nigels_river
Geplaatst: 01-06-10 19:28
ik ben wel tevreden over fouganza alleen is het niet echt in de buurt te koop maar ik ben echt niet tevreden over harry horse 3 rijbroeken ervan gekocht met leren zitvlak de eerste naar 1x rijden kapot en de andere 2 ook binnen een week alle 3 terug gebracht en geld terug gekregen
De fijnste merken vind ik Harry's Horze, Horka en Horze. Ik ben nog niet echt een merk tegengekomen dat ik niks vind.
duveltje2
Geplaatst: 29-10-10 14:41
Ik heb 4 broeken van de decatlon en rij er 3 a 4 x per week mee nu al 3 jaar en zijn nog steeds super.... En het is nog lekker goedkoop ook Morgen er weer ff shoppen van kleding koop ik daar erg veel.
Maar de rest toch wel eurostar, kieffer en hv polo
Kleding/Laarzen etc: Mountain Horse; lekker robuust en wat stoerder. Dekens: Rambo
Horsjuh
Geplaatst: 16-11-10 18:43
kleding : pikeur en eurostar, peesbeschermers : eskadon zadel / hoofdstel : stubben ben er erg tevreden over!
Ludique96
Geplaatst: 16-11-10 20:54
Harry Horse en nog een paar.
xxOrlando
Geplaatst: 17-11-10 15:38
Wel: Rijbroeken: HKM, Eurostar, Pikeur Dekjes: pagony Dekens: Harry's Horse en pagony Hoofdstellen: kieffer en svarovstie of hoe je het schrijft.. Zadels: Fryso en Rossner Beenbescherming: Norton, Prestige, BR , pagony
Niet: Rijbroeken: ? Dekjes: ? Dekens: ? Hoofdstellen: HKM , prijs is te hoog voor de kwaliteit Zadels: ? Beenbescherming: alle beenbeschermers zijn opzich wel goed , alleen heb ik wel die strijklappen die niet kunnen draaien zegmaar.
Niet: Broeken: ES Sokken: HH, Dekjes: Horze Beenbescherming: Strijklappen van Pagony Hoofdstellen: Kieffer Zadels: nog geen slechte gehad Verdere Kleding: -