Ik vind haar (van de foto's iig) er toppie uitzien. wat een schitterend koppie en kan echt leuk draven! maar ze is niet echt ingereden, dus 1750 euro.
nogmaals echt een prachtige pony

Passion staat als het goed is op pagina 2
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Boogiegirl schreef:Sturm x Napoleon(v. Netron ox)
3 goede gangen. 3 jaar, 1.45m, nog onbeleerd.
Lief karakter maar geen beginnerspony(m'n moeder is niet bepaald een beginner en die loopt hij zo omver)
Zal het goed doen in de springsport.
Tancreda4 schreef:En Tancreda?
Zit redelijk veel tijd tussen de fotos. De laatste is het recents. Op de laatste foto is ze 2,5 jaar oud.
MOeder = Lenteroos (v. ahoy, m. Genderose (v. pygmalion))
vader = onbekend (niet goed gekeurd).
Tancreda was op 2,5 jarige leeftijd ruim 1.58 hoog. Harstikke lief, nergens bang voor, enkele keren licht gelongeerd, voor ons uitgestuurd (harstikke braaf) en 1 x voor het karretje gespannen.
Verkeers mak, en nergens bang voor.
Ze is nu helasa overleden, maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De boer had hte over iets van 4000 GULDEN, maar ja, hij heeft wel meer uiterste bedragen in zijn hoofd....
Feetje schreef:Dat overbouwde komt volgens mij door de foto
Tancreda4"]
[quote="Feetje schreef:Dat overbouwde komt volgens mij door de foto
Sily"]
[quote="Tancreda4"][quote="Feetje schreef:Dat overbouwde komt volgens mij door de foto
mango schreef:ik heb er dus echt geen verstand van dus ik ga niet eens proberen om die van jullie te taxeren anders komen jullie me allemaal achteraan maar willen jullie mijn paard eens doen de volgende gegevens ;
Arabierje
net 6 geworden
stokmaat 1.56
schimmel
ruin
L-niveau dressur en springen M
super lief rijd zelf netjes aan de teugel als tie warm is
braaf buiten en vind springen echt geweldig!
dit zijn de fotoos
Tha_Niekje schreef:Oke, dan Zilvia ook maar:D
Nou, kom maar op:D
batje schreef:Handig, want ik wilde Fleur net de verzekering in doen
4 Jarige NRPS merrie, predikaatrijke moederlijn. Vader Juravel ox, VM Baccarat ox. Ca 85% arabisch volbloed. 1.46m, uitermate geschikt als kinderpony, maar ook voor volwassenen leuke uitdaging. Goede gangen, geschikt als fokmerrie. Nog niet uitgebracht, gaat in juli naar de NRPS keuring.
Ik ben benieuwd.. vast niet wat ik er voor betaald heb
mango"]
[quote="batje schreef:Handig, want ik wilde Fleur net de verzekering in doen
4 Jarige NRPS merrie, predikaatrijke moederlijn. Vader Juravel ox, VM Baccarat ox. Ca 85% arabisch volbloed. 1.46m, uitermate geschikt als kinderpony, maar ook voor volwassenen leuke uitdaging. Goede gangen, geschikt als fokmerrie. Nog niet uitgebracht, gaat in juli naar de NRPS keuring.
Ik ben benieuwd.. vast niet wat ik er voor betaald heb
mango"]
[quote="Chantal schreef:Railly,
net 5 jaar oud, (5 juni)
Nu ongeveer een 1,5 jaar ruin (hij heeft ook een nakomeling)
goede papieren (haarlemXhymne)
2 wedstrijden gereden --> 4 winstpunten![]()
B dressuur
Donker bruin, zwarte manen.
1.73 hoog
Heel lief onder het zadel.
Kan mooi lopen.
Kan leuk springen.
Buiten ook erg braaf.
Lief tegen andere paarden!!
Makkelijk in omgang
ik denk rond de 3500 euro zal met de jaren meer worden want hij is nu wel erg jong..? of heb ik nu te weinig gedaan???