Ook roept hij elke keer als hij de schuur uitkomt en er een paard hinnikt 'Zie je wel, ze kennen me nog! Jullie hebben me gemist he?'. Heb hem maar niet verteld dat ze hinniken naar iedereen die de voerschuur uitkomt. Mijn lieve penny paps.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ook roept hij elke keer als hij de schuur uitkomt en er een paard hinnikt 'Zie je wel, ze kennen me nog! Jullie hebben me gemist he?'. Heb hem maar niet verteld dat ze hinniken naar iedereen die de voerschuur uitkomt.
geniet er maar van 
). Echt stoer vond ik dat. En papa maar lachen, want die heeft wel altijd gereden en had verwacht dat het haar nooit zou lukken!

dus nee, die komt niet eens in de buurt van goh, laat ik eens vragen hoe het met quitte gaat.....ik mag blij zijn als hij dat 1 keer in het jaar vraagt.......

). ^Hij denkt nog steeds dat hij Sita heeft laten stoppen toen ze op hem af kwam galoperen omdat hij zijn hand vooruit stak. Eigenlijk stond hij aan de andere kant van de draad en heeft Sita gewoon enorm veel respect voor de draad 

.. hij heeft er geen verstand van maar als ik iets vertel luistert ie wel geinteresseerd enzo.. 
sokkieso schreef:Nyckle schreef:Mijn vader belde laatst de hoefsmit, mijn pony haar ijzers moesten eraf.
Zegt 'ie: ''Ik wil graag een afspraak maken, onze pony z'n hoeven moeten eraf.''
Hij snapte niet wat 'ie fout deed.
Haha, dat zegt mijn vader ook altijd als ie het over ijzers heeft:P
Geweldig die reacties