Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
em_papillon schreef:Hehe ik was al bang dat iedereen voor zijn knol zou kiezen
@ pink_lady
Paarden hebben mij ook gemaakt wie ik ben. Ze hebben me vertrouwd waardoor ik meer zelfvertrouwen kreeg en ook andere mensen sneller probeerde te vertrouwen.
Daarbij brengt het heel veel energie en positief gevoel met zich mee
Karin schreef:Als ik voor mijn knol zou kiezen, dan is dat niet omdat ik mijn knol 'belangrijker vind dan mijn vriend'.
Dan is dat omdat een persoon die moeite heeft met mijn knol nooit 'de ware' voor mij zou kunnen zijn.
Ik vind het jammer dat woorden van mij (en anderen) steeds verdraaid worden.
joyce83 schreef:Er zal altijd een reden zijn waarom iemand je voor die keuze zet. Stel ik zou echt constant bij mijn paard zijn en al eerder erop zijn aangesproken door mijn vriend dat hij mij bijna niet ziet omdat ik bij mijn paard ben en ik geen actie onderneem om wat meer met mijn vriend om te gaan dan is het logisch dat hij op een gegeven moment zou zeggen van nu moet je echt gaan kiezen.
Dit zou ik helemaal kunnen begrijpen hoor, stel mijn vriend zou echt elke avond weg zijn naar de sportschool/vissen/crossen/dansles noem maar op en daardoor ook echt geen tijd aan mij besteden dan zou ik ook op een gegeven moment iets hebben van je gaat maar minder, maakt maar andere plannen maar ik wil meer aandacht.
Migetje schreef:Wat zou jij kiezen als je moest kiezen tussen je paard en je vriend?
Ik zou voor mijn paard gaan!
De meeste relaties zijn niet voor het leven.
Een paard is wel voor het leven.
Als je je paard wegdoet voor je vriend kan het zo zijn dat je vriend het een maand later uitmaakt.
Paarden maken het niet uit!
verootjoo schreef:Overigens... ik weet niet wie dat zei van personen zijn vervangbaar, een paard niet?
Wat voor relatie heb je dan als je er zo in staat?
Loesje88 schreef:het is afhankelijk van de situatie
Maar simpel gezegd: mijn relatie gaat voor mijn paard. Mijn vriend zou me nooit laten kiezen tussen hem en paard, en wij stellen samen het paard (en alle andere dieren die we hebben) op de eerste plaats.
Zo staan dus man en paard samen op nr. 1