Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
doriss schreef:_Liez schreef:Hallo,
Ik en een vriendin gaan in maart meedoen aan een pas de deux wedstrijd.
Weet iemand een leuk onderwerp en een leuk up tempo liedje en misschien een proef.
Wij zaten te denken aan zwart wit.
Groetjes lisa.
Wij zouden eigenlijk Pirates of the Carribean gaan rijden.. Is helaas niet gelukt omdat ik met 40 graden in bed lag, maar dat is goed te doen! Witte rijbroek, zwart shirtje. Wit dekje, eventueel met veiligheidsspelden een piratenvlag erop, enzovoort. Muziek is dan ook niet zo moeilijk: gewoon hét Pirates-lied
Succes!
xCaitlin schreef:Hoooi, ik kom even binnenvallen
in maart (ja ik weet, is nog er weg) is er weer een carnavals pas de deux op de manege! Dit jaar wil ik wel graag meedoen en ben dus op zoek naar een leuk thema waar makkelijk muziek bij te zoeken is. Waarschijnlijk moeten we een standaard proef rijden en mogen we dus (helaas) niet zelf de proef maken. We willen wel graag een orgineel thema (dus niet bruid & bruidegom etc.)![]()
Ben benieuwd of jullie suggesties hebben voor leuke thema's
samantha374 schreef:Heey ik moet een carnavals springwedstrijd houden maar ik weet niet zo goed hoe ik verkleed mag gaan, en het moet natuurlijk ook niet zo in de weg zitten
xsimone schreef:handig topic!
Ik ga binnekort pas de deuxen met een vriendin, al veel vaker gedaan maar we zoeken nog een leuk en spetterend thema.
Wij zijn 2 meiden van 16 dus het moet wel een beetje bij onze leefdtijd passen