Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nensert schreef:Mijn paard staat ook op pension, en ik kom er meestal 6 dagen per week.
Heb een 3 jarige, net 6 weken onder het zadel dus ik rijd maar 2 x per week, maar ben er wel regelmatig.
In de zomer staat hij dagelijks buiten vanaf de ochtend tot eind van de middag,
in de winter is dit niet het geval, wat ik nogsteeds jammer vind.
Dan rij ik alleen en staat hij als het kan extra nog een uur in de molen.
In verband met mijn opleiding en het werk van mijn ouders, kan ik hem niet vaker de stal uit laten, maar ik vind het voldoende.
xxxkatyxxx schreef:Mensen, met opleiding bedoel ik geen studie
Ik doe gewoon school. Maar moeilijk niveau
En ik rijd dan 4x per week met hem.
En mn vader ieder weekend mennen.
Dat is 5 keer, met 2 dagen rust per week.
Volgends mij is dat zo een beetje het gemiddelde wat jullie hieper week rijden??
Verder zijn de eigenarenvan pensionstalling wel bezig met uitbreiding van hun weiland.
Persoonlijk vind ik het wel kunnen.
5x per week intensief bezig zijn, en 2 daagjes niksen (behalve paar uur weiland met andere paarden dan)

djoni schreef:Kijk, in principe vind ik 4 keer per week komen echt niet te weinig, zelf kom ik ook niet veel vaker. Maar het paard moet dan wel zo lang mogelijk buiten komen! Minstens 10 tot 12 uur, mínstens. Als je paard op het land staat, met andere paarden, maakt het echt niet uit of je nu 4 of 7 keer per week komt. Het maakt hoogstens uit voor jullie band.

)