Wat een verhaal, heb het hele topic gelezen vorige topic ook en wat kan hij boffen met zo'n baas en leuk dat je goed contact heb! Blijven hopen op goed nieuws!
Ik heb alle topics van storm net gelezen, en wat een verhaal. Super dat je hem in Engeland helemaal gevonden hebt, Je mag blij zijn dat hij nu zo'n superbaas heeft die er alles aan wil doen om hem weer 100% te krijgen!
Heel veel sterkte allebei, en ook ik duim voor jullie mee
barbar
Geplaatst: 24-09-09 18:57
ik heb je vorige 2 topics ook gevolgt, en zie dit topic nu pas. ik wens jou en Hazel heel veel sterkte toe en dat Storm er maar weer snel weer bovenop mag komen.
Laatst bijgewerkt door barbar op 24-09-09 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Weer goed nieuws!!! Ik kreeg net een bericht van Hazel, het gaat iedere dag een beetje beter met Storm. En... *tromgeroffel* hij mag morgen naar huis!!! De dierenartsen kunnen nu even weinig doen en vinden dat hij voorlopig naar huis kan. Wel hebben ze gezegd dat het gevaar nog niet voorbij is, hij kan weer achteruit gaan en zijn slokdarm kan weer op gaan spelen. Maar voor nu ziet het er even goed uit. Ook zijn de dierenartsen heel tevreden met zijn vooruitgang. Nu is het te hopen dat het goed blijft gaan. En de dierenartsen hebben alvast een copie van ons boek besteld haha. Hazel en ik kunnen weer een beetje ademhalen...
Wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter
whitneyvdw
Geplaatst: 25-09-09 19:52
jeetje wiljo wat ben ik blij voor jou en ook voor hazel.ik zal blijven hopen dat het nu goed met hem blijft gaan.het is zo,n mooi lief paard.ik hoop dat je nu alleen maar goed nieuws krijgt.groetjes heidi