Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Le_onie schreef:EEN MILJOEN ?
Zijn jullie niet goed ofzo ? voor dat bedrag gaan ze alle 2 weg !
Sorry, ik heb echt een hechte band met mijn paarden, maar voor dát bedrag, come on.
Maar bij mij is het zobizo als er een goed bedrag word geboden, gaan ze helaas echt weg. Dan zoek ik naar een nieuw paardje, nieuwe uitdaging, het lieft jong en onervaren, en later hopelijk voor een leuk bedrag verkopen.
Nu heb ik wel een paardje al aardig op leeftijd maar nog topfit, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Ook voor wat hij al heeft meegemaakt, en dat wil ik hem niet nog eens laten mee maken allemaal !
@ Coentjuh :
Dat vind ik echt volslagen onzin ! Een miljoen, besef je wel hoeveel dat is ? Man, voor hoeveel koop jij een paard ?
lonniejj schreef:Le_onie schreef:EEN MILJOEN ?
Zijn jullie niet goed ofzo ? voor dat bedrag gaan ze alle 2 weg !
Sorry, ik heb echt een hechte band met mijn paarden, maar voor dát bedrag, come on.
Maar bij mij is het zobizo als er een goed bedrag word geboden, gaan ze helaas echt weg. Dan zoek ik naar een nieuw paardje, nieuwe uitdaging, het lieft jong en onervaren, en later hopelijk voor een leuk bedrag verkopen.
Nu heb ik wel een paardje al aardig op leeftijd maar nog topfit, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Ook voor wat hij al heeft meegemaakt, en dat wil ik hem niet nog eens laten mee maken allemaal !
@ Coentjuh :
Dat vind ik echt volslagen onzin ! Een miljoen, besef je wel hoeveel dat is ? Man, voor hoeveel koop jij een paard ?
Wij zijn zeer zeker wel goed! Kijk, dat jij ze weg zou doen, prima als je dat wilt no problem. Ik zou het gewoon niet doen, omdat de emotionele waarde voor mij zó enorm groot is dat ik gewoon haar nóóit meer kwijt wil. Beestje heeft zoveel meegemaakt en is letterlijk op het randje van de dood geweest. Nee, ik kan dat gewoon niet.

Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
Je doet iemand waar je van houdt toch niet zomaar weg?? Dan heb je dus niet zo'n hechte band met je paard als jij denkt.
dat denk ik ook. Kijk als je net een paard hebt gekocht en er zit nog geen emotionele waarde aan vast, dan kun je die start met een ander paard ook wel maken.
ChantalSmook schreef:Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
Je doet iemand waar je van houdt toch niet zomaar weg?? Dan heb je dus niet zo'n hechte band met je paard als jij denkt.dat denk ik ook. Kijk als je net een paard hebt gekocht en er zit nog geen emotionele waarde aan vast, dan kun je die start met een ander paard ook wel maken.
Maar als je een paard al een hele poos bij je hebt, en de emotionele waarde zo groot is... je kind doe je ook niet voor een miljoen weg..*tenminste....*
Verder ligt het ook geheel aan je eigen situatie.. als je elke cent drie keer om moet draaien en je krijgt dit aanbod, dan snap ik dat je er toch ook echt wel over nadenkt, hoe groot zelfs de emotionele waarde ook is. Je moet soms prioriteiten stellen
Le_onie schreef:Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
Je doet iemand waar je van houdt toch niet zomaar weg?? Dan heb je dus niet zo'n hechte band met je paard als jij denkt.
Excuse moi ? Sorry hoor, maar jij weet ingodsnaam niks over mij en mijn paarden !
Dus jij hebt een ontzettend sterkte band met je paarden en houdt heeeel erg veel van ze en zou ze toch weg doen? Le_onie schreef:Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
Excuse moi ? Sorry hoor, maar jij weet ingodsnaam niks over mij en mijn paarden !
foxy80 schreef:Leuk bedrag, maar ik zou ook kritisch naar de toekomstige eigenaar kijken. Als ik zou weten dat ze onmogelijke dingen van mijn dier zouden eisen, dan zou ik het knap lastig krijgen.
Mijn paard kunnen ze kopen maar mijn geweten niet.

)
(ook wel voor wat minder)
Le_onie schreef:Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
yousra schreef:Ik vind het een beetje een schijnheilig gedoe hier bij sommige.
De mijne zal gelijk weg gaan, ik zou er niet over nadenken,
Ook al ben ik echt super blij met mijn paard, maar soms moet je dan eenmaal keuze maken.