Was wel toevallig, zij was vroeger mijn oppas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ctal"]
[quote="sherwood schreef:De voltige vond ik juist het einde! Helemaal super, dat doe je anders nooit. Op die mega vette fjord, kun je zowat met 2 mensen naast elkaar op staan zo vet was ie! Hij heette dan ook jumbo, hahaha.
iwayalover schreef:Bij de burght hebben ze genoeg halsters om ze te halen van de plaats.
Ze werken daar met kleuren. Een groot paard heeft blauw, een kleiner paard heeft groen, een pony heeft rood en een kleine pony heeft geel. Ik weet niet zeker meer of dat bij de halsters ook was maar bij de zadels en hoofdstellen wel. Ik zou zeker geen eigen halster meenemen. dalijk raak je het kwijt en als je een pony halster hebt en je moet een paard pakken dan past het niet eens. en je hebt het gewoon niet nodig.
ilovehorses4ever"]
[quote="iwayalover"][quote="emmatjuh schreef:keej thnx![]()
zijn er nog mensen die een NIET-leuke pony willen zeggen?
ilovehorses4ever"]
[quote="iwayalover schreef:Bij de burght hebben ze genoeg halsters om ze te halen van de plaats.
Ze werken daar met kleuren. Een groot paard heeft blauw, een kleiner paard heeft groen, een pony heeft rood en een kleine pony heeft geel. Ik weet niet zeker meer of dat bij de halsters ook was maar bij de zadels en hoofdstellen wel. Ik zou zeker geen eigen halster meenemen. dalijk raak je het kwijt en als je een pony halster hebt en je moet een paard pakken dan past het niet eens. en je hebt het gewoon niet nodig.