Hoe hete het paard/pony waar je op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

spookymuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 19:19

ik weet nog wel dat toen ik voor het 1e op een paard zat in een les datis ne al weer 9 jaar geleden. Tong uitsteken
ik zat toen op carolientje een klein welsje. Lachen
ik weet ook nog wel van de foto`s dat ik op mijn 1/2 op het paard van mijn oom reed. en op mij 21/2 reed ik allen oop het paard door het bos mijn oom liep er toen achteraan om mij in de gaten te houden het is echt leuk om dat nog te zien of om het nog te wetyen Tong uitsteken

Haha! Haha!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:13

Ik heb leren rijden op Berina, een haflinger van mijn zus. Daar heb ik best lang op gereden. Toen ik echt op een manege ging rijden reed ik de eerste keer op Jimmy, en daar heb ik goede herinneringen aan Haha!

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:28

De eerste pony waar ik op heb gereden heette Kimbel, die was een beetje isabel kleurig met grijs/zwarte manen en staart. Heel gaaf beest om te zien en als beginner zijnde was het een onwijs scheurpaardje.

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:36

ik heb 11 jaar geleden leren rijden op Romeo een heel lief oud paard, een aantal jaar geleden is hij op 45 jarige leeftijd overleden.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 01:26

Ik heb nu ehhhh in de 2e week van augustus ehhh goh alweer 15 jaar geleden leren rijden.
En dat was en P.C. De Schanswijkruiters te Rotterdam en op de pony Truus.
Een schattig klein ding en gewoon bruin van kleur, daarna heb ik o.a gereden op: Vosje (hoe origineel), Lenny, Manolito en ik kan wel zo door gaan...
Maar Truusje vergeet ik nooit, al is ze in mijn herinering wel wat groter dan de ongeveer 1.20 die ze was....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:09

Ik heb leren rijden op de Welsh Winston Empress.

Loesiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:11

Ik heb geen idee Lachen Maar ik reed volgens mij vaak op Dimmie en Quick Shadow

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:41

Foofer! Lovers Een heel lieve oude pony, die helaas niet meer leeft.

STELLAlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:02

Op Dosje! Een hele oude pony waar ik alleen maar op durfde te stappen, want ik vond het dood eng!

Later op Tripper, de pony van mijn vriendin, daar het ik op leren draven, galopperen en springen. Alles wat daarna kwam het ik op andere pensionpaarden en manegepaarden geleerd.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:01

benno een manegepaard, later is hij met zijn been op het schot gekomen en moest worden afgemaakt Verdrietig

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:12

Mijn eerste manegeles was op de pony Robin, en mijn laatste les op die manege was ook op Robin Haha! (reed er verder haast nooit op)
Was echt een heel lief schimmeltje Lovers

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:22

ik heb op drie stallen gereden toen ik 7 was, bij de derde (een handelstal) heb ik jaren gereden en de eerste pony waar ik daar op zat heette Barbie Haha! (wat een naam denk je nu, maar als je klein bent een geweldige naam natuurlijk)
ik heb ook op heeeeeel veel verschillende pony's en paarden gereden, pony's kwamen en gingen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 13:51

Mijn allereerste keer in de les was op Arosa een donkerbruine merrie van 1.72 m (ik was toen 11). Dat was op manege de Delft in Assendelft. Dat ik wat langer reed heb ik heel lang op Tarzan in de les gereden (niemand anders wilde erop).

Als er mensen bij mij uit de buurt komen en toevallig op Veldt(wormer) hebben leren rijden dan staan er bij ons op stal toevallig nog wat oude lespaarden en een lespony.

Van de week ook kwam er een vrouwtje om te kijken bij ons op stal die vroeg is dat paard soms van Veldt? Ikke ja! Ze had er weet ik het hoe lang geleden op leren rijden, dat is best grappig!