Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:16

Authentic schreef:
JoyCiej007, zou jij mij het correcte nummer willen pb'en? (heb enkel een 06, weet niet of dat van hun is)

Ik heb geen antwoord en geen geld.

Je hebt pb.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:19

Telefoon heb je niet zo veel aan hoor, die tijd dat ik problemen met ze had ook geen spullen krijgen wat erg lang duurde toen het binnen bleek te zijn niet klopen, en mijn geld terug verwachten...

Als ik hun belde werd ik afgesnauwd. De opvolgende keren weg gedrukt. Of telefoon werd uitgezet. :r

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:20

pff. Ik had niet gedacht dat libella zo slecht was.
Ik heb er meerdere keren iets besteld en het is altijd netjes bezorgt.

Keet

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:23

Ik heb eens een poging gedaan om het bij haar op te halen :)

Volgens haar was het echt een deken met onderlengte 125. Dus ik hup naar Alphen toe. Pak de deken aan en vouw hem uit. Dus ik zo van: uhmn hier gaat mijn merrie echt in verzuipen, dit is geen 125. Bleef tenstelligste volhouden dat het 125 onderlengte was.
Dus ik zonder deken naar huis gegaan. Las later hier op bokt dat een ander meisje de deken wel als 125 onderlengte had gekocht en dat ze hem had laten opsturen. Maar dus ook teleurgestelt.

De uitverkoop laatst was inderdaad ook niet echt een hoogstandje. Niet erg veel spulletjes in een vrij krappe donkere ruimte.
Heb er echter wel wat spullen gekocht en zelfs over de prijs was nog te overleggen.

Maar als ik dit zo allemaal lees :\ tjeeetje wat maakt ze er een zooitje van!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 17:30

Heel erg bedankt voor je pb, vind 't zo l*llig om te bellen naar iemand die er misschien niks mee te maken heeft (zoiets stond eerder in 't topic ook al, iemand die zeer verbaasd was dat haar 06 in verband gebracht werd met Libella).

Buckje schreef:
Telefoon heb je niet zo veel aan hoor, die tijd dat ik problemen met ze had ook geen spullen krijgen wat erg lang duurde toen het binnen bleek te zijn niet klopen, en mijn geld terug verwachten...

Als ik hun belde werd ik afgesnauwd. De opvolgende keren weg gedrukt. Of telefoon werd uitgezet. :r

Hmm, nou dat klinkt al erg veelbelovend. :D Ik heb vandaag geen respons gehad en toen ik voor 't laatst keek ook geen geld terug, dus morgen is het tijd voor een belletje. Ik heb de vervelende gewoonte om gesprekken die mogelijk rot kunnen eindigen op te nemen... Omdat mondelinge afspraken ook rechtsgeldig zijn maar zo verrot te bewijzen zijn, behalve natuurlijk als 't op een opgeslagen bestandje na te luisteren is.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 20:16

Ik vind het maar raar van Libella dat ze zo handeld,ik heb in het verleden toch goede zaken met haar gedaan.
Al heb ik nooit iets hoeven ruilen of mijn geld terug moeten vragen.
Destijds kon je het in Zoetermeer ophalen.

Het is niet handig,zo gaat je (goede)naam wel te grabbel.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:55

Wel toevallig, want ik heb al heel veel reacties gelezen waar tegen gezegd is dat de leverancier het verkeerd heeft gestuurd.. Tegen mij is dat ook gezegd en ben ondertussen al een maand aan het wachten op mijn jodphurs. Of ze moet gewoon eens op zoek naar andere leveranciers, of zij doet gewoon iets verkeerd.. Ik hoopte ze bij mijn eerste wedstrijd te kunnen gebruiken voor als ik daar gewoon rondliep en dan dus een beetje fatsoenlijke schoenen aan had.. Maar heb ondertussen al drie wedstrijden gehad en nog altijd loop ik op mijn oude versleten nikies rond.. Elke keer als ik mail wordt er gezegd dat ze bijna verzonden worden. Ga nu ook maar eens bellen, dus zou iemand mij dat nummer ook eens willen pb'en??

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:25

degene die gaan bellen succes laat je niet afschepen met ik bel je vanavond terug want dan word je gewoon niet terug gebeld is mijn ervaring.

Maten kloppen heel vaak niet zo kocht ik een pad voor een mini shetlander maten stonden erbij maar de pad was in werkelijkheid 2 keer zo groot.

Ik heb echt geen goed woord meer over libella maar goed dat heb ik al eerder in dit topic aangegeven.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 22:27

rossebol schreef:
degene die gaan bellen succes laat je niet afschepen met ik bel je vanavond terug want dan word je gewoon niet terug gebeld is mijn ervaring.Maten kloppen heel vaak niet zo kocht ik een pad voor een mini shetlander maten stonden erbij maar de pad was in werkelijkheid 2 keer zo groot.

Ik heb echt geen goed woord meer over libella maar goed dat heb ik al eerder in dit topic aangegeven.

Of haar mobiel word uitgezet!

Klantvriendelijkheid ? VERRE VAN!

Je kunt het wel goedpraten maar dit valt niet goed te praten verre van! Moet je kijken hoeveel mensen hoeveel reacties met problemen met haar, nou een keertje kan gebeuren maar dit zijn al die keren te veel!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:04

Gisteravond geprobeerd te bellen, maar voicemail gehad.

Tip: ik heb ooit eens 2 dagen achter elkaar de hele dag door gebeld, pas op zondagavond rond half 12 kreeg ik eindelijk gehoor....

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:06

Pas je wel op dat je niet te laat belt ? Anders krijg je daar ook nog gezeur over. :x

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:07

ja lot jij ook he

krijg je ervan als je nooit opneemt , dan ga je maar in het weekend bellen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:10

Buckje schreef:
Pas je wel op dat je niet te laat belt ? Anders krijg je daar ook nog gezeur over. :x

oh maar dat zal mij worst wezen....

ik heb nét gebeld en er werd opgenomen, ik werd netjes te woord gestaan. Nou, nu hopen dat het pakketje morgen opgehaald kan worden in Alphen, dan is het voor mij igg klaar. (ik haal pakketje zelf niet op, doet mijn broertje die daar doordeweeks stage loopt).

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:10

nou ik hoop voor je dat het klaar ligt .

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:28

gaapje schreef:
nou ik hoop voor je dat het klaar ligt .

Dat lijkt mij wel, al begin ik na dit topic overal aan te twijfelen, maargoed het schijnt dat het nu al enige tijd binnen is (na eerst vanuit duitsland hier te zijn gekomen en weer terug te zijn gestuurd en toen wéér hier naartoe te zijn verzonden).
Denk dat anders mijn broertje ook een beetje pissig wordt. :o

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:30

Joyciej heb jij ook het goede nr voor mij? Via PB ff..

Ga ook bellen, ben nu al een maand aan het wachten wordt er echt zo flauw van!!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:32

er gaat toch echt iets goed fout bij libella
zou ze dat nou zelf ook is gaan inzien ?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:36

gaapje schreef:
er gaat toch echt iets goed fout bij libella
zou ze dat nou zelf ook is gaan inzien ?

Ik hoop het ook ja.
Aanvankelijk vond ik het wachten en bijna niets horen + de onbereikbaarheid erg vervelend, toen ik uiteindelijk te horen kreeg dat het perongeluk weer terug naar de leverancier was gegaan (fout v/d leverancier volgens haar) had ik daar nog wel enig begrip voor, 'kan gebeuren', dacht ik.

Maar inderdaad als ik dit zo lees zit er toch wel een hoop fout, blijkbaar zijn er hier in dit topic al diverse mensen die als reden hebben gekregen 'fout v/d leverancier'. Tsja als je een béetje verstand hebt als (web)winkel, dan zeg je die leverancier als de sodemieter op en ga je op zoek naar een andere die zijn afspraken wel na komt.

Of het is idd gewoon een smoes om eigen fouten te verbergen.

Hoe dan ook, hoe sommige zaken gaan is niet netjes.

En natuurlijk zijn er altijd 2 kanten van het verhaal, maar aan de reactie van Libella valt ook te lezen dat zij eigenlijk waar er over 'schuld' gesproken wordt, de schuld altijd op iets of iemand anders schuift, voornamelijk de leverancier.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:36

hestejente schreef:
DAt telefoonnummer wil ik ook, heb ook nog een appeltje met ze te schillen :(

Goh.. herkenbaar..

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:38

bij ons was de leverancier op vakantie :P

denk gewoon dat libella niet lang meer zal bestaan als ik alles zo lees en hoor

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 11:48

Wat raar.. ik heb toch regelmatig op die veilingsite gezeten en het een en ander besteld. Samen met Piaffe waren het toch 2 van mijn meest geraadpleegde internetshops.

Heb zelfs nog wat besteld en dat ging allemaal goed. Maar dat is wel begin dit jaar geweest. Het zou zonde zijn als het niet meer gaat, want ze heeft wel de kledinglijn van HH waar ik nog wel wat wil hebben en die ze niet overal online hebben.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:12

Caesar schreef:
Wat raar.. ik heb toch regelmatig op die veilingsite gezeten en het een en ander besteld. Samen met Piaffe waren het toch 2 van mijn meest geraadpleegde internetshops.

Heb zelfs nog wat besteld en dat ging allemaal goed. Maar dat is wel begin dit jaar geweest. Het zou zonde zijn als het niet meer gaat, want ze heeft wel de kledinglijn van HH waar ik nog wel wat wil hebben en die ze niet overal online hebben.

Ik had eigenlijk tot nu toe ook best goede ervaringen met Libella, misschien 1 x wat besteld of 2x, meer niet, maar dat ging allemaal goed.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:15

Ik heb voorheen ook goede ervaringen gehad met ze, maar nu loopt 't dus helemaal mis.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:22

Ik wou wat bestellen, maar doe het toch maar niet meer, al die enge verhalen

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:27

Jester_ schreef:
Ik wou wat bestellen, maar doe het toch maar niet meer, al die enge verhalen

Hier hetzelfde :\