Authentic schreef:JoyCiej007, zou jij mij het correcte nummer willen pb'en? (heb enkel een 06, weet niet of dat van hun is)
Ik heb geen antwoord en geen geld.
Je hebt pb.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buckje schreef:Telefoon heb je niet zo veel aan hoor, die tijd dat ik problemen met ze had ook geen spullen krijgen wat erg lang duurde toen het binnen bleek te zijn niet klopen, en mijn geld terug verwachten...
Als ik hun belde werd ik afgesnauwd. De opvolgende keren weg gedrukt. Of telefoon werd uitgezet.
rossebol schreef:degene die gaan bellen succes laat je niet afschepen met ik bel je vanavond terug want dan word je gewoon niet terug gebeld is mijn ervaring.Maten kloppen heel vaak niet zo kocht ik een pad voor een mini shetlander maten stonden erbij maar de pad was in werkelijkheid 2 keer zo groot.
Ik heb echt geen goed woord meer over libella maar goed dat heb ik al eerder in dit topic aangegeven.
Buckje schreef:Pas je wel op dat je niet te laat belt ? Anders krijg je daar ook nog gezeur over.
gaapje schreef:nou ik hoop voor je dat het klaar ligt .
gaapje schreef:er gaat toch echt iets goed fout bij libella
zou ze dat nou zelf ook is gaan inzien ?
Caesar schreef:Wat raar.. ik heb toch regelmatig op die veilingsite gezeten en het een en ander besteld. Samen met Piaffe waren het toch 2 van mijn meest geraadpleegde internetshops.
Heb zelfs nog wat besteld en dat ging allemaal goed. Maar dat is wel begin dit jaar geweest. Het zou zonde zijn als het niet meer gaat, want ze heeft wel de kledinglijn van HH waar ik nog wel wat wil hebben en die ze niet overal online hebben.