Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ccathalijne schreef:marrlinde schreef:liever een dure en veilige cap dan een goedkope waarbij je wel risico loopt
Als een cap goedgekeurd is dan maakt het niet uit of hij 20 of 500 euro kost. Ik heb eens gereden met een helm van 25 euries en die vond ik ook super super fijn zitten en hij was goedgekeurd.
marrlinde schreef:liever een dure en veilige cap dan een goedkope waarbij je wel risico loopt
naja, dat is mij ooit verteld op de manege,, (maarja, een manege zeggen ze wel meer..
)

moonfish13 schreef:Pebblesther schreef:Ja die Casco bedoel ik dus ook Bitje. Dat ziet er gewoon niet uit, net een plastic fietshelm ofzo. En helemaal die glimmende die zijn erg!
Ik zou best een GPA willen hebben maar die zijn me nou eenmaal wat te duur.
Toch heb ik er jaren een gehad en dat vond ik prima zitten.
Wat maakt het uit hoe het er uit ziet?
Ik hoef er iig niet tegen aan te kijken hoor, ik weet niet hoe dat bij jou is?![]()
Toen ik dat ding kreeg was ik jong en nog in de groei en dan is het gewoon zonde van je geld om een niet verstelbare te kopen vind ik.
Nu heb ik wel een niet verstelbare, die oude mocht na 10 jaar met pensioen.
mikeeloverr schreef:vind jij een gpa dan zo lelijk?
ik vind ze helemaal niet lelijk!
en één keer vallen is hij nog helemaal niet kapot want die van mij is van titanium en dat gaat echt niet zomaar kapot. dan gaat een HH veel sneller kapot/