helaas zijn hier in het hoge Noorden weinig tot geen rutierpaden, maar als ik dit zo hoor
mis ik niet iets wat je leven compleet maakt...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mayflower_ schreef:Iemand die zijn kat uit liet. Heb toen wel goed moeten kijken maar ze had echt een kat aan een touwtje.
Sting schreef:Een dode vos, die half was opgegeten door vliegen enzo.. Blegh!!
En laatst stond er een karretje vlak naast het ruiterpad. Een pony-menkar, met een lekke band. Volgens mij paard dood-eng!! Paard en eigenaar waren nergens te bekennen...
Ohja, en in Havelte, vlakbij de kazerne, véél tanks en rare andere legerdingen en natuurlijk veel soldaatjes in legerpakjes.
Was 1 keer best grappig, reed een landrover met verrekijker van het leger rond, en een stuk verder lagen wat soldaten verstopt. Die moesten ergens langsgaan ofzo. Zou best gelukt zijn, als mijn paard geen ogen op steeltjes had gehadBetrapt dus!
HorseChica schreef:een lijkenkist , volgens paard héél eng.., vond 't zelf ook wel scary trouwens..., en een crossauto....( lijkenkist was trouwens leegvraag me af wat er in heeft gezeten
)
lovelanga schreef:ik niet, maar wel iemand die ik ken, is een lijk tegengekomen, en nee niet van een dier, maar van een mens! zag zn hand boven het zand uit steken, dat was toen een hele toestand....