Xono: Ik dacht dat de prijzen voor Paints redelijk hoog zitten!? Ik denk dat 6000 Euro niet gek is? (geen verstand van westernpaardjes

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
merilyn schreef:gomir schreef:
Ik weet zeker dat Merilyn niet teveel heeft betaald voor Ro
Ik zou nu ongeveer 4500 euro voor Ro willen geven (aan mij vroeg ze toen ongeveer het 3-voudige terwijl ze toen nog groen was... )
Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik haar NIET aan jou ga verkopen
Wouter24 schreef:Oke benieuwd!!
hier een 5 jarige bruine ruin stkm ongeveer 1.71cm, zadelmak, klinisch en rontgen gekeurd door Muiswinkel, gechipt, paspoort enz
Afstamming is Krack C x Nurzeus x Orlof, uit de moeder van Tinka`s boy (internationaal springpaard) driekwart broer van Paso Doble (finale pavo cup 2002)
ps kunnen we er niet gelijk een veilling aan vast knopen
Sjuimpje schreef:Ik ben toch niet de enige taxateur?![]()
Zometeen ga ik hier iemand heeeel erg beledigen, nou ja, hadden ze het maar niet moeten vragen
Ok,
mijn hengst mag ook getaxeerd worden, die doe ik voorlopig toch niet weg
Wordt eind mei 3, 1.72m, van Gribaldi x Elana Keur van Sultan x Wielana Keur Pref van Porter x Oelana Keur Pref van Watteau xx X Hulana Keur Pref, dus uit de bekende Hulana-stam (stamm 242 van Joost), die naast de goedgekeurde hengst Turijn vele keuringstoppers heeft gebracht.
Net zadelmak.
KimS schreef:Wil er iemand deze schatten, alsjeblieft? Ik ga hem namelijk verkopen, maar heb geen idee que vraagprijs.
Naam: Gigolo
Ras: geen papieren, waarschijnlijk draver en arabier ofzo.
Wel gechipt en ingeënt
geschat op 12 jaar
1m56
dressuurmatig gereden op ongeveer L niveau (kan enkele oefeningen van M ook, maar nog niet goed)
Springen: kan makkelijk over 1m25 (ikzelf niet, dus heb niet hoger geprobeerd). heb zelf al een keer parcours gereden 1m - 1m10.
verkeersmak en ideaal wandel, recreatie of endurance-paardje
runningkawa schreef:En wat is Kawa waard
Paard met Karakter
afstamming Kafu x Rigoletto x Farn.
Z1 dresuur met wp
M springen met wp, maar kan meer.
Zoiets staat er op marktplaats ook bij
Pyra schreef:Ik denk toch dat jullie het niet helemaal snappen hoor, machie bijvoorbeeld. En XoNo, hoe kun jij nou aan een foto zien dat de draf niet ruim is.....
Pyra schreef:Ik denk toch dat jullie het niet helemaal snappen hoor, machie bijvoorbeeld. En XoNo, hoe kun jij nou aan een foto zien dat de draf niet ruim is.....
Ik kan je vertellen dat die zeker WEL ruim is, die foto is maar een moment-opname, net zoals alle andere foto's in dit topic, aan de hand daarvan kun je echt geen paarden taxeren. kortom : een grappig topic,maar het gaat helemaal nergens over !!! En ja,Gomir, jij snapt het nog een beetje, het is inderdaad een interessant papier, maar daar schijnen weinig mensen hier kijk op te hebben....
Pyra schreef:Machie, ik vind het prima dat je je mening geeft. Maar je kunt de prijs in dit geval niet lager maken, omdat je niet van schimmels houdt... dat is natuurlijk geen goede rede. We kunnen dit topic beter een andere naam geven, " Wat zou ik voor dit paard neer willen leggen ? " of zoiets... Ik zie het ook wel als een grapje, en was nieuwsgierig, ik weet zelf toch wel dat ik meer voor haar kan krijgen, maar ze gaat toch niet weg...., ze is van mij, en ik ben bere-trots op haar !!!