Waren jullie vroeger ook zo Penny? :=

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Waren jullie vroeger ook zo Penny? :=

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 01:04

Ik was vroeger geloof ik best erg :') niet dat ik alles beter wist ofzo, nam aan van iedereen dat die het wel beter wist :+ maar ik kon wél stoere zwarte hengsten TEKENEN :') ik weet nog wel dat ik een keer zo op me bek ben gegaan door te zeggen dat ik wel kon rijden :') maarjah, dan beland je juist weer op een knol die er graag vandoor schiet en zo ging mijn eerste manegeles filiaan mis :') zadel lag op haar ribbekast aan de zijkant, inclusief mij, was vergeten na te singelen :+ verder vind ik de penny, het blad, nog steeds leuk hor :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 01:05

Ik was niet echt penny, wel sloop ik graag de weilanden in :=
Had wel een lijstje met dingen die ik graag zou willen als ik een eigen pony zou krijgen :D Pony kwam er, maar helaas moest ik alles van het lijstje toch zelf kopen: dus heb maar snel een ander lijstje gemaakt :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 01:11

xNursiex schreef:
Maar die waren ook best realistisch :) Little pony was ook wel leuk, maar niet om echt "manegetje" te spelen.
Weet wel dat alle borstels en capjes altijd in de stofzuiger verdwenen :\

Romana en Ragebol/Bianca heb ik trouwens ook echt verslonden :)

Ja bianca en Romana en Ragebol, dat waren leuke boekjes :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:00

ik had dit ook :D
me hele kast ligt vol met penny boekjes
ik schreef ook altijd hele verhalen over paarden
en me kamer hing helemaal vol met paarden foto's en ik had paarden behang :+
ik heb een x gehad toen had ik een poster met een paard aan de ene kant en aan de andere kant. en toen had mijn moeder hem opgehangen en toen hing hij verkeertesom en toen was ik toch boos :D
overal hingen foto's van mij verzorgpony
en ik had altijd een boekje en daar schreef ik in wat ik de volgende dag ging doen met mijn verzorgpony :o
ook las ik echt alleen maar paardenboeken
en ik had kisten vol met playmobil en dan ook heel veel paarden spullen daarvan!

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:40

Alwel ik Romana en Ragebol pas weer helemaal opnieuw heb gelezen *D
Er stond zo´n zinnetje in van: Romana wil alleen echte paarden rijden, geen pony's maar echte paarden zoals Mijnheer Terbeek ook rijd.
Dat was toch even een afknapper :\

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:41

ik ben eigenlijk nog steeds een penny, gezien jullie het altijd over zwarte arabische hengsten hebben :') ik heb er een boven mijn bed hangen, maakt het uit als ik zelf de foto heb gemaakt? :') (zie OS Djamal Bahir)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:43

Ik ben nog steeds Penny.
Ik koop roze spullen voor mijn haflinger van twee en geloof steevast dat we samen Penny-ZZ-Grand-Prix gaan worden. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:44

Vie schreef:
Ik ben nog steeds Penny.
Ik koop roze spullen voor mijn haflinger van twee en geloof steevast dat we samen Penny-ZZ-Grand-Prix gaan worden. :j

hee ik ook hoor!

Wij zijn de uberpenny's :))

Deze dame maar niet vertelt wat Vie en ik vorig jaar op Horse Event hebben gedaan O:)

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:26

Oh ja.
Ik attack ook Anky, letterlijk. :j

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:27

Me 2 :))

Op onze heuze boktshirt :+

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:28

En Monty, en Emiel, en Imke...
Nee... Ik ben het Penny zijn nog niet ontgroeid. :n

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:31

Ik had een hele vensterbank vol met My little pony's. En mijn Barbie had ook een paard, een paarse met vleugels ... :')

*krijgt zin om het van zolder te halen*

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:32

Doet me eraan denken. Ik ging vorige week een kadootje kopen voor mijn nichtje en dat werd een MLP. Moet je weten dat ik bijna een uur heb staan kiezen. 'Zou ik de roze nemen? Nee toch maar de paarse, die is leuker... Of toch de roze, die heeft kleedjes..., nee de paarse, die heeft vleugeltjes...'

Het is de paarse geworden en het deed pijn om em af te geven. _O-

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:48

Inujojo schreef:
Ooh wat herkenbaar :=.. Ik ging vroeger ook altijd in verlichte zit over verkeersdrempels, in volle "galop" door de straten, wedstrijdjes met m'n zusje. Verschrikkelijk :=.. Ik had zeker 20 van die grand champion paarden en ik speelde uren met die dingen.En ook het ieder paard zielig vinden :=. Ik herinner me nog heel goed dat ik in een paardenboekje had gelezen wat mok was, alleen had ik de uitleg een beetje verkeerd opgevat, dus ieder paard waar ik de huid door de haren kon zin in de koten ( dus waar een rozige gloed hing ) werd meteen bestempeld als een paard met mok :D
En naar springwedstrijden kijken, ik was altijd voor de witte, alle andere paarden waren stom, maar de witte stond ik altijd gillend aan te moedigen en als ze een balk lieten vallen waren ze meteen slecht en wilde ik natuurlijk ook meteen niet meer hebben, wat moet je ook met een paard dat een balk laat vallen, tss :+.
Kon ook uren verhaaltjes schrijven over paarden, paard was natuurlijk altijd mishandeld en had een hele gemene ex-eigenaar.. Verschrikkelijk :D.
En de dagboeken herinner ik me ook, ik maakte altijd tekeningen van alle paarden en vertelde wat ik had gedaan.. Ik had zelfs een speciaal manege dagboekje met wat er goed ging en wat er slecht ging.. Maar ik vond mezelf ook heel wat vroeger, ik mocht altijd als eerste op de nieuwe paarden en ik kon natuurlijk als beste rijden ( dat heb ik zelfs iemand een keer recht in d'r gezicht gezegd := ).. Ik schaam me dood als ik terug denk aan die tijd :P.

xD die had ik vroeger ook heel veel, enne... :o nu nog steeds, want ik spaar ze. Dus als iemand ze kwijt wil? Bij mij ben je aan het goede adres.

Verder had ik vroeger echt heel veel van die flock penny paardjes. Die heb ik allemaal weggedaan. Ofja, ze liggen op zolder eigenlijk.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:55

Ik zal eens in mijn kast rommelen. Ik heb ook nog ergens van die paardjes liggen. Eentje heette Easy Dun It. :o

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:56

Hoe zien die paardjes eruit dan?
Ik ken echt alleen de minie-manege beestjes.
En natuurlijk de barbie paarden, maar die vond ik veel te groot! Onhandig om mee te spelen :)

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:07

Ik vind nu nog steeds bijna alle paarden zielig, dus wat dat betreft ben ik het 'penny-zijn' nog niet ontgroeid ... ;)

ashley_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 00:16

oooooooh, heeeel herkenbaar :').

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:30

djelysia schreef:
zo herkenbaar :) ik heb nooit anders geweten dan paarden. Vanaf men 5 jaar ben ik op een paard gezet en rond men 9e begon het echte PENNY :p meisje in me boven te komen WEL 25 VAN DIE MINI paardjes had ik en kon er uren mee spelen ! En verzon verhalen dat het mijn manege was (met barbies :p :) )
en Ik deed alsof ik paarden moest beleren en door verkopen ( had ik van men moeder gezien in de stal :) ) En uren bij de paardjes vlechtjes draaie ... ZOO waar is die tijd zeg ? :)

De Minipaardjes ken ik nog! Ik en mijn nicht hadden bij mij thuis onze paardjes bij elkaar gezet en een manege ervan gemaakt. Toen ik eens een keer moest opruimen heb ik ze met mijn moeder geteld, ik vergeet het nooit meer 53 paardjes. We speelden daar idd uren mee. Spijtig, mijn nicht mocht paardrijden, en ik niet (tot 3 weken geleden). Maar ik was alleen zo 'penny' tot mijn 10e ofzo. Ook las ik de penny niet regelmatig. Wel serieuze informatieve boeken over paarden, ziekten van paarden etc.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:42

Hoe herkenbaar allemaal _O-
Inderdaad ook plattegronden van maneges maken, namen voor paarden opschrijven en opsommingen van hoevaak ik op welke manegepony had gereden. En dan schreef ik ook nog verhaaltjes en maakte heeeeeul veel tekeningen van paarden natuurlijk :))
En zoals ik ook hierboven lees verzon ik ook hele verhalen met mijn barbiepaarden en manege (en trouwens ook met mijn Playmobil en Belville manege :') ) En zelf paardje spelen vond ik ook erg leuk...
En dan natuurlijk heeeele fantasieën over een eigen pony (of een eigen manege) en wat ik allemaal zou kopen voor die pony. En hoe hij er dan uitzag en hoe hij zou heten enz enz. En elke verjaardag was ik er weer van overtuigd dat er een pony in de tuin zou staan :')

Ik heb trouwens ook nog eens mijn kast behangen met posters uit de Penny :))

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:48

OOOOOOHHHHH ii was op en top penny :D pony tshirts aan dekbedovertrek met paarden erop, jedemenge posters met paarden op mn kamer, zelfs elastiekjes met paardjes erop.
En vooral zelf paardje spelen, over balkjes springen, elkaar longeren :D oohh schaam me nu kapot, maar ik was zo gelukkig :D haha
en idd ook ik had een hele manege enz van playmobiel. Het stopte allemaal vanaf de eerste dag middelbare school want toen was ik toch echt te oud ervoor en moest ik hartstikke stoer zijn (is me nog gelukt ook nof :D )

Oja wat ik ook (had eens een verhaaltje gelezen) als ik ergens een paardje in de wei zag, hing ik er een briefje op, om te vragen o f die verzorgt werd enz .. ooh

xTezza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:41

Posters, stickers, boeken, tijdschriften etc. Ik kwam het laatst ook allemaal tegen!
Ook had ik een plakboek waar ik werkelijk álle plaatjes/foto's van paarden inplakte :o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:43

Volgens mij ben ik gedeeltelijk nog steeds penny..
Ik hou van kleuren bij paarden, dagdroom nog steeds over wedstrijden rijden op een super mooi paard^^

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:24

Shattered schreef:
Mijn grootste penny moment was wel in groep 8 denk ik.
We moesten een werkstuk maken en ik wou een werkstuk over paarden maken, dat mocht niet van de juffrouw. Uiteindelijk doorgezeurd, ik mocht alleen een werkstuk maken over paarden als het helemaal perfect zou zijn. := Dat had ze nu niet moeten zeggen! Alle kinderen hadden een werkstuk van 5 tot 10 pagina's in snelhechters, ik had er 52 in een (penny) map omdat het niet paste in een snelhechter.

Dat gezicht van de juffrouw was geweldig om te zien! }>

Ik dacht ook altijd dat ik op de manegewedstrijdjes heel netjes moest rijden, omdat Anky misschien wel langs de kant zou staan en ik haar paarden zou mogen trainen als ik het heel goed deed. :+ (Ja, dit stond letterlijk zo in mijn manege schrift :') _O- )

zo wel goed van dat werkstuk :D ik maakte op school ook altijd werkstukken over paarden shetlanders enzo was ook in groep 8 ofzo
verder maakte ik vroeger toen ik een jaar of 9 was ofzo een dressuurring van lucifers en van die stukken isolatiematrilaal wat alltijd onder het laminaat zit die groene troep maakte ik alltijd dressuur bordjes en dan een Z ring en een hindernis pacour van lego en de stal was de onderkant van de zonnebank en verder spaarde ik allemaal penny's

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:59

Ik maakte altijd wel hele werkstukken, alleen het kwam nooit af..... Ik wou bij de basis beginnen en dan steeds verder gaan tot het bespreken van de piaffe (alsof ik er zoveel vanaf wist)...