Zo, na een lange dag staat ze eindelijk weer hier bij mij op stal.
Het ophalen van het paard ging goed, ik had de tijd niet doorgemailt, helemaal vergeten. Dus ik was er eerder dan haar.
Vanuit daar heb ik haar gebelt dat ik bij paard stond. Mijn spullen van haar aangenomen,deken verwisselt. Halster om ,en paard in de trailer geladen. Dit ging zonder problemen. Meisje had geloof ik geen behoefde van afscheidnemen en keek nog even snel in trailer en liep weg met 1 van de vriendinnetjes.
Aangekomen op stal paard uitgeladen en in der nieuwe stalletje gezet.Paard leek het niet erg te vinden en begon gelijk aan der hooi te eten.Hier krijgen ze heel de dag door hooi 
Eenmaal thuis de spullen in de schuur gelegt tot ik me bedacht dat ik o.a me ankypad miste.Alles nog gecontroleert en inderdaad hij zat er niet bij.. Ik heb haar binnen gelijk gemailt dat ik hem miste.. Op msn zat een vriendinnetje van haar en ik vroeg of zij even wou doorgeven dat mijn ankypad nog bij haar ligt en ik deze graag terug wil.Of het meisje hem naar mij wil versturen via pakket post.Ik kreeg meteen terug dat ze haar aan de telefoon had en dat zij nee zei.Want dat koste haar geld...
Meteen gezegt dat ik hem dan kom halen.Ik bedacht me zelf nog dat ik ze pas zou bellen als ik er was.Eenmaal daar heeft een vriendin van mij haar gebelt. Ze nam op en zei dat ze op de kermis was en dat ze niet even naar stal of huis kon gaan.
( Zie je voor je, kermis was einde van de weg van haar huis èn manege!!)
Vriendin gaf de telefoon aan mij, en mij kon ze niet verstaan en hing dood leuk op.Ik heb haar nog 3x terug gebelt en gezegt dat ze naar manege moest komen... Want ze zei tegen vriendinnetje dat wij al op de manege stonden. En hing dood leuk weer op met de smoes dat ze mij niet verstond, terwijl ze me vriendin wel verstond. Na de 4x bellen stond plots telefoon uit, heb haar nog 10x gebelt en nog telefoon uit.
Ben meteen doorgereden naar haar huis, waar wèèr alleen broertje thuis was en geen moeder..Daarna door naar de manege in de hoop dat ze daar stond, ook daar was ze niet te bekennen. Nog naar de manege eigenaar gelopen om te vragen of die sleutels van de kasten heeft als reserve.Dat had ze niet om een bepaalde reden.
Vanuit de manege dan maar door naar de kermis om madam te vinden.Heel de kermis 6x afgelopen en haar niet kunnen vinden.
Waarschijnlijk heeft ze mij eerder gezien en heeft zich verstopt. Nu ik thuis ben krijg ik inmiddels een ontvangstbevestiging dat het smsje wat ik nog gestuurd had bij haar is afgelevert!
Ik ben nog niet klaar, ik wil en zal mijn ankypad terug krijgen!Heb alleen het vermoede dat ze die wilt houden