Gevoel: laten staan, gedachte: terug halen...(update p.7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ELpatcho

Re: Gevoel zegt laten staan, gedachte zegt terug halen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:47

Ik zie dat je hem al gaat ophalen, en ik wou even zeggen dat ik dat echt het beste vind! Wat een respectloos wicht! Mijn paard had ik meteen mee genomen!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 13:06

Ik vind dat je de juiste keus hebt gemaakt, jammer dan voor de leaser maar ja zij ging tegen jou regels in door het paard door nog andere mensen te laten berijden.

Ik hoop dat ze je vandaag niet weer lastig gaan vallen en dat je het paard rustig kunt ophalen!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:05

Succes met ophalen! Je hebt een goede beslissing genomen.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:31

Goed zo, ik had mijn paard gelijk binnen 1 dag weggehaald, en ik vind het tof van de manege eigenaar, dat ze je had gebeld, en je gelijk geeft, echt wel.

Raar dat die moeder niet meedenkt ofzo.

Het is en blijft jouw paard, raar dat ze niet wil dat je bijrijder mag worden van je eigen paard dat ze liever iemand anders heeft als bijrijder, kom nou zeg, het is wel jouw paard he.

Ik zou gewoon paard weghalen en het achter je laten, alleen jammer voor dat meisje, maar het lijkt erop dat die rotmeiden jaloers zijn en het voor haar willen verpesten, wat een stelletje aso's.

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:55

Ik zou het paard gelijk weghalen!! Het paard is jou eigendom en je gaat er vanuit dat er goed voor gezorgt wordt.... Nu doet dat meisje dat ook wel.... Maar die andere meid die daar rondloopt kan dat meisje dus makkelijk overrompelen.... Ik zou gewoon lekker voor het paardje kiezen en het meisje komt er wel weer overheen! ;)

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:03

ppff ik zit je topic even beter te lezen.... wat een ellende zeg!!
Mochten ze lastig blijven zou ik echt maatregelen gaan nemen... is toch niet normaal meer? hoe oud zijn die meiden? Hoop dat je meer geluk hebt met die andere bijrijdsters....

Ik hoop dat het bij mij iets vriendelijker zal verlopen! hahaa.... ik heb net mijn eerste paardje gekocht en ook op zoek naar een bijrijdster... maar als ik dit zo lees.... Ik weet wel dat ik er erg dicht op blijf zitten!!

ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen!! Ik volg je topic meid!!

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:06

Super dat je je paard aan het ophalen bent/ hebt opgehaald. Ook ik ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen!!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:44

Terug halen. Zeker weten.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:47

Zou ze bezig zijn met het halen en stal klaarmaken? ik ben benieuwd, ik vind het erg goed van ts dat ze haar paard goed in de gaten houdt en in het oog houdt, nu is geconstateerd dat er iets niet gaat zoals het moet gaan, en dan haalt ze het weer terug.

ouwerakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:00

Net het hele verhaal doorgelezen, wat goed dat je hem ophaald!:)

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 18:01

Zo, na een lange dag staat ze eindelijk weer hier bij mij op stal.

Het ophalen van het paard ging goed, ik had de tijd niet doorgemailt, helemaal vergeten. Dus ik was er eerder dan haar.
Vanuit daar heb ik haar gebelt dat ik bij paard stond. Mijn spullen van haar aangenomen,deken verwisselt. Halster om ,en paard in de trailer geladen. Dit ging zonder problemen. Meisje had geloof ik geen behoefde van afscheidnemen en keek nog even snel in trailer en liep weg met 1 van de vriendinnetjes.

Aangekomen op stal paard uitgeladen en in der nieuwe stalletje gezet.Paard leek het niet erg te vinden en begon gelijk aan der hooi te eten.Hier krijgen ze heel de dag door hooi ;-)

Eenmaal thuis de spullen in de schuur gelegt tot ik me bedacht dat ik o.a me ankypad miste.Alles nog gecontroleert en inderdaad hij zat er niet bij.. Ik heb haar binnen gelijk gemailt dat ik hem miste.. Op msn zat een vriendinnetje van haar en ik vroeg of zij even wou doorgeven dat mijn ankypad nog bij haar ligt en ik deze graag terug wil.Of het meisje hem naar mij wil versturen via pakket post.Ik kreeg meteen terug dat ze haar aan de telefoon had en dat zij nee zei.Want dat koste haar geld...

Meteen gezegt dat ik hem dan kom halen.Ik bedacht me zelf nog dat ik ze pas zou bellen als ik er was.Eenmaal daar heeft een vriendin van mij haar gebelt. Ze nam op en zei dat ze op de kermis was en dat ze niet even naar stal of huis kon gaan.
( Zie je voor je, kermis was einde van de weg van haar huis èn manege!!)
Vriendin gaf de telefoon aan mij, en mij kon ze niet verstaan en hing dood leuk op.Ik heb haar nog 3x terug gebelt en gezegt dat ze naar manege moest komen... Want ze zei tegen vriendinnetje dat wij al op de manege stonden. En hing dood leuk weer op met de smoes dat ze mij niet verstond, terwijl ze me vriendin wel verstond. Na de 4x bellen stond plots telefoon uit, heb haar nog 10x gebelt en nog telefoon uit.

Ben meteen doorgereden naar haar huis, waar wèèr alleen broertje thuis was en geen moeder..Daarna door naar de manege in de hoop dat ze daar stond, ook daar was ze niet te bekennen. Nog naar de manege eigenaar gelopen om te vragen of die sleutels van de kasten heeft als reserve.Dat had ze niet om een bepaalde reden.

Vanuit de manege dan maar door naar de kermis om madam te vinden.Heel de kermis 6x afgelopen en haar niet kunnen vinden.
Waarschijnlijk heeft ze mij eerder gezien en heeft zich verstopt. Nu ik thuis ben krijg ik inmiddels een ontvangstbevestiging dat het smsje wat ik nog gestuurd had bij haar is afgelevert!

Ik ben nog niet klaar, ik wil en zal mijn ankypad terug krijgen!Heb alleen het vermoede dat ze die wilt houden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:03

dat van die anky pad is gewoon nog een beetje pesten omdat jij je paard hebt terug gehaald, in elk geval heel goed van je dat je haar weer lekker zelf hebt!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:05

Gelukkig weer lekker op stal..
Ik zou ook alles op alles zetten om te pad terug te krijgen hoor, alleen al het principe.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:09

Mooi zo! fijn dat (buiten het ankypad gedoe) alles goed is gegaan.
Het pad zou ik ook terug willen, al is het alleen om haar te "pesten"

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:11

Wees maar blij dat je paard weer terug is. Zo te horen is dat meisje niet te vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:12

en van die ontvagst gevestiging die je net binnen krijgt, dat betekend dat haar tel weer aan staat! en idd doe alles om die pad terug te krijgen omdat het gewoon dure dingen zijn, het van jou is en boven alles: het principe

justme83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:13

precies!! Wat van jou is.... Ze heeft het recht helemaal niet! Waar haalt ze het lef ook vandaan? pppfff er zijn duidelijk echt rare mensen in de paardewereld... al betwijfel ik het of dat wel echt liefhebbers zijn...

Maar gelukkig dat je paardje weer lekker op stal staat! En je er toezicht op hebt!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:14

Jeetje zeg, dan is het niks zielig voor die meid, die is je paard niet waard, het is goed dat je paard gewoon opgehaald had, erg fijn voor je paard en jou, nu die pad nog terughalen hoor.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:16

Nooit meer op een ander stal laten leasen maar hou het op je eigen stalling en neem zelf een bijrijder aan, dat scheelt gedoe.

Ik had je topic doorgelezen, het is je niet gelukt een bijrijder te krijgen, maar gewoon volhouden dan lukt het wel een keertje.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:18

Wat flauw van het meisje dat ze perse je pad wilt houden. Slaat nergens op maar je weet nu tenminste helemaal zeker dat het goed is dat je je paard mee naar huis hebt genomen!
Zou wel achter die pad blijven gaan, het is duur en ook uit principe. Ze moet maar leren dat niet alles kan zoals zij het wil hebben.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:13

Tjee zeg, wat een verhaal zeg! Het houd niet op! GElukkig is je paard heel huids terug! Dat is het belangrijkste! De Anky pad is een principe kwestie, die zou ik ook HOE DAN OOK terug willen! Groot gelijk!!! Zet hem op!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 19:14

gelukkig is je paard zonder problemen thuis

je kan ook contact opnemen met de moeder en het geld van de pad over laten maken
dan houd ze deze en koop jij een andere,als ze te beroerd is om op te sturen.

ik vind het geen manier van doen, zou me doodschamen voor zo`n dochter :+

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:22

wat goed dat je paardje terug is.

ouwerakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:28

wat fijn dat je paard weer thuis is!

ik zou haar moeder gewoon proberen te bellen, voor het dekje

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:20

Gelukkig ging in ieder geval het halen van het paard niet moeilijk en staat die nu weer fijn bij jou. Hopelijk krijg je nog wel je Ankypad terug.

@Mirgino, ik zou me ook echt doodschamen als het mijn dochter geweest zou zijn. Maar schijnbaar was die moeder ook wel een makkelijke.