Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:57

Ik voel me er niet echt gemakkelijk in nee, ik heb het al als ik onderweg ben naar de manege en ik een groep leuke jongens tegenkom :))

Maar als ik een buitenritje maak (in mn rijkleding dus) vind ik het weer niet erg :P

HAPPY22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:18

Nee, ik vind het helemaal niet schamend.
Ik ben er trots op dat ik paardrij, en dat mag iedereen zien. :D

ShauniBef

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:27

Ik vind het niet erg om dr in te lopen, maar de AH hier ga ik echt NIET in, daar heb ik gewerkt en ik ken daar iedereen inclusief alle knappe jongens :P .. Maar verder ren ik wel ef snel de winkel in om wat te pakken!

Als ik naar de mac ga met een vriendin van mij, kijkt iedereen ons zo aan, dan zeg ik dat wel tegen hun zo ben ik wel :) . Van wat is je probleem? Jaloers ofzo?.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 21:35

Ik denk dat het ook wel verschilt of je het in een dorp of stad doet. Die stadse mensen zijn het denk ik minder gewent als er ineens iemand in rijkleding voorbij loopt. Hier in het dorp zijn er veel meer mensen met een eigen paard.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:59

Ik schaam me er niet voor, maar ik vind eigenlijk wel dat je in ieder geval fris moet ruiken. Meestal kleed ik me ook om, tenzij het ff niet anders kan.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:01

een poosje terug stond ik op de bus te wachten, naast mij 2 meiden die dachten dat ik hen niet hoorde denk ik :D hun gefluister en gegrinnik was wel érg overdreven :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 00:28

Ja dat is idd wel erg overdreven dat ze om je gaan lachen.

Jessix: ik ben het ook met je eens dat je wel een beetje fris moet ruiken.
Als je echt in een winkel loopt met een enorme walm om je heen dan is het ook niet echt prettig voor de andere mensen.

djally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 11:49

het maakt mij echt niet uit of ik in mijn paardrijkleding loop of gewone kleding.
en waar ik ook ben als ik toevallig me rijkleding aan heb schaam ik me er echt niet voor! :#

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 11:56

Ik schaam me er alles behalve voor! :D

Ga gerust in mijn paardrij kleding even een patatje halen, of boodsschappen. Bij ons zit de enigste paardrijshop in de stad. Als ik dan nieuwe spullen nodig heb en ik kom net van mijn pony dan loop ik gerust in mijn paardrijdbroek en mijn paardrijsokken onder mijn gympies door de stad.

Vind het juist een beetje aanzien hebben, zo'n rijbroek. Veel mensen weten dat paardrijden veel geld kost..... :o En ik merk wel dat er dan minder domme opmerkingen door groepjes (dronken) jongens naar mijn hoofd worden geslingerd. Want ja, je gaat wel 'even' met beesten van een paar honder kilo om. :Y)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:07

Nah schaam me er niet voor overig is die altijd vrijwel schoon altijd deotje erop voor ik naar winkel of dergelijk gaat.

Heb wel een keer gehad jongens raar naar mij keken ik keek met de blik van opassen wegblijven jullie. Ze draaide vrij snel gezicht weer terug.

Ik heb voor de rewst geen nare ervaring gehad dus tsja.

Overig de meeste weten er een mange of pension stal in de buurt is dus zullen ze het meest niet raar opkijken.

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:13

Heb nooit ergens last van :D. Loop tegenwoordig hele dagen in mn rijkleding. En als mensen raar opkijken, lekker laten kijken voel ik niks van :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:18

I just don't give a f*ck..
Het is tegenwoordig ook mode om in je oude versleten grijze joggingbroek naar school te gaan? :')

En dan zou ik niet in mijn mooie strakgelijnde rijbroek met kittige zwarte laarzen eronder naar buiten mogen gaan :+ Nee, het interesseert me werkelijk niks!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:20

Ik ga gewoon in mijn paardenkleren boodschappen enzo doen. Ik zie vaak zat ook mensen met vieze verfkleren in de supermarkt dus waarom zou ik dan niet met mijn paardenkleren gaan.

PatsyPatsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:44

voor ik naar stal ga kan het me ook niet schelen. Dan ga ik zonder problemen met m'n rijlaarzen en strakke broek naar de supermarkt of zo :+
na het rijden stink ik vaak naar het paardenzweet en stront en wat nog allemaal en dan hou ik het bij hele kleine snelle boodschappen of boerenbond ofzo.
Of ik trek gauw een andere sweater aan of hou mijn fles deo in de aanslag haha.

In de gemeente waar ik woon is dat best ok allemaal maar no-way dat ik in m'n rijkleren naar de stad zou gaan haha

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:45

maakt mij niets uit hoor, ik loop zo de winkels in :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:50

Maakt mij niet uit. :D

Ga zo met de paardrijbroek naar de stad even wat dingetjes halen, of even naar de AH.
Doet mij werkelijk niets als iemand zo naar je kijkt.. dan denk ik altijd maar 'Ach, ieder zijn eigen hobby. :D'.
Daarnaast loop ik er ook nog wel trendy bij in mijn paardrijkleren dus I don't care. Ook schaam ik
me niet als er (leuke) jongens rondhangen of dergelijke. Je neemt me maar zoals ik ben :D Met of zonder
paardrijkleding aan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:53

Ik loop echt alleen op stal of bij de club in mijn rijkleren.
Vroeger maakte het me niks uit, maar nu douche ik even snel, of doe er een andere broek overheen.
Er zijn altijd wel weer van die mensen met opmerkingen, en dat vind ik gewoon niet fijn. :)

Als vrienden mee gaan naar stal, dan vind ik het niet erg om in mijn rijkleren te lopen. :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 13:58

Waar ik zelf nooit zo goed tegen kan trouwens... voetbal kleding wordt helemaal niets over gezegd.. geen opmerkingen, wordt niet raar naar gekeken... maar als je in paardrijdkleding zit dan wordt er raar gekeken?

M__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:00

Ik zit met men rijkleren op de bus :Y)
verder kan het me niet veel schelen als ik onderweg nog even ergens langskom maar als ik bv ga shoppen doe ik wel andere kleren aan;)

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:10

Nee, ik schaam me er niet voor. Ik moet met de metro naar mijn verzorgpaard toe en wordt vaak wel erg raar aangekeken, zeker in de spits. Ik hou er wel rekening mee dat als ik terug kom van stal niet zomaar naast iemand ga zitten, kan me voorstellen dat mensen dat niet al te fris vinden :+

Ik ga ook gerust met mijn rijkleren nog aan even boodschappen doen of naar het winkelcentrum.

sjar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:13

Nee als ik me ergens totaal niet in schaam is het wel mijn paardrijkleren ik voel me daar juist het prettigste in.
Alleen sommige vinden het dan wel eens stinken maar dat is best begrijpelijk af en toe.

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:16

M__ schreef:
Ik zit met men rijkleren op de bus :Y)

ik ook, 3 kwartier lang in de streekbus en dan nog 20 min in de stadsbus :D

xsjoukjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:31

nee, mij maakt het niets uit! :D Het zit gewoon lekker dus ik wil er wel de hele dag in lopen! 8-)

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:32

rumon schreef:
Ben op zich wel heel erg makkelijk...ga zo in die kleren overal heen......meestal als ik dan in de winkel loop denk ik.......zullen de mensen mij reuken ????? :o

Stinken paarden dan?? :o :Y)

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 14:36

ik banjer gerusst met m'n rijkleding door de stad :j en ga ook nog op een terras zitten bij mooi weer! Het interesseert me echt niets! En opmerkingen tja.. die krijg je soms wel, maar daar trek ik m'n schouders voor opl Ik heb weleens in een pashokje gestaan ook om een spijkerbroek te passen :D