jodi schreef:Vanavond Black,de zwarte hengst op TV!Over nostalgie gesproken...
Wanneer en waar?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
AngelsDitch schreef:Ik heb ook zo'n longeerlijn met van die leren dwarsstukjes... ook van de lidl overigens...
Die kinbakjes op je cap... vreselijk zat dat!!! maar we vonden het oh zo stoer.
En lampen op je laarzen... vond het wel stoer. Je had ze ook in een variant die je in de beugelblokjes kon drukken.
Tegenwoordig heb ik zo''n mijnwerkers lampje op mijn cap zitten over over de oren van poown... bij de xenos.
jodi schreef:Citaat:En op de manege zit ook achterop het zadel een stukje tape met de naam van het paard erop. Je zou maar met het verkeerde zadel gaan rijden
Ik zal wel ouderwets zijn,maar het lijkt me toch normaal dat ieder paard zijn eigen passend zadel heeft.
roxxxiejjj schreef:Mij word juist altijd heel vaak geadviseerd dat ik mijn sperriem zo strak kan doen dat mijn pony zijn mond niet meer kan opendoen. Heb hem nog steeds niet strakker gemaakt, want dit lijkt mij nou niet echt plezierig zitten. Maar die sperriem is dus niet om de mond dicht te houden? Of ook om het bit op zijn plaats te houden?
Pasterza schreef:Simpele hoofdstellen met platte neus- en frontriemen, dus enkel leer:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YJ77ZN83.jpg
hestejente schreef:Da's waar, ik kreeg toen de oude versleten waren vroeger ook nieuwe kniestukken. Ze vloekten bij de broek
En daarnaast springen de instructrices die ik heb (gehad) ook heus wel op een paard als er iets echt niet wilDaar is volgens mij niks ouderwets aan?
hestejente schreef:Da's waar, ik kreeg toen de oude versleten waren vroeger ook nieuwe kniestukken.
Citaat:En daarnaast springen de instructrices die ik heb (gehad) ook heus wel op een paard als er iets echt niet wilDaar is volgens mij niks ouderwets aan?
beantsje schreef:hestejente schreef:Da's waar, ik kreeg toen de oude versleten waren vroeger ook nieuwe kniestukken. Ze vloekten bij de broek
En daarnaast springen de instructrices die ik heb (gehad) ook heus wel op een paard als er iets echt niet wilDaar is volgens mij niks ouderwets aan?
Maar moet je dan nog steeds de klompen aanpakken bij het opstijgen en weer aan de voeten doen bij het afstijgen?
beantsje schreef:Nou nog eentje dan, van ongeveer 10 jaar geleden; zo;n kitscherig hoofdstel met allemaal koperen passanten.
germie schreef:beantsje schreef:Nou nog eentje dan, van ongeveer 10 jaar geleden; zo;n kitscherig hoofdstel met allemaal koperen passanten.
Zo'n hoofdstel gebruik i kvoor wedstrijden, prachtig. Heb ik een paar jaar geleden in de aanbieding gekocht. Koperen frontriem, koperen neusriem, koperen gespen, koperen passanten. Prachtig. Wel veel poetswerk. Maar ik ben er zuinig op.