Nicole288 schreef:manonetjuh schreef:Ik heb een paspoort waar nog NHS op staat. Maar binnenin staat bij Stamboek/Ras: NRPS.
Weet iemand of ik dan een inlegvel via NRPS of via de KNHS moet aanvragen?
Alvast bedankt!
KNHS
Oke bedankt!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwaantje1985 schreef:En wat als je dit niet doet ?
En je paard wordt nooit vervoert?
Is het dan nodig? en wat zijn de consequenties als je het niet doet?
Ik vind het namelijk totale onzin
Nicole288 schreef:manonetjuh schreef:Ik heb een paspoort waar nog NHS op staat. Maar binnenin staat bij Stamboek/Ras: NRPS.
Weet iemand of ik dan een inlegvel via NRPS of via de KNHS moet aanvragen?
Alvast bedankt!
KNHS
sophie84 schreef:hoe zit dat met paarden die niet ingeschreven staan bij een stamboek. Ik heb een haflinger van 14 en zij heeft alleen een geel vaccinatie boekje. Ze gaat alleen mee met buitenritten en soms pony kamp. ik rij geen wedstrijden met haar.
en ze zal nooit naar de slacht gaan. als we haar in latenslapen of ze komt te overlijden gaat ze naar distructie. Anders zou ik nooit meer paardevlees willen eten.
Moet ik haar nu als nog in laten schrijven bij een stamboek??
Orlando_ schreef:misschien is het al eerder genoemd.....
Ik heb een paspoort van KWPN
Er zit als bijlage wel het medische vel in, alleen er is niks ingevuld.
Moet dit? Kon niet echt wijs worden uit de site van KWPN en als ik een inlegvel aanvraag hoef ik niet aan te geven het hoe en wat met slacht etc..
pajidin schreef:Als ik een paard koop zit ik niet te wachten op een al ingevuld inlegvel ' niet geschikt', ik laat mn paard namelijk niet inslapen maar breng hem liever naar de slager mocht het moment daar zijn.
Frutske schreef:Nee, dat laatste is niet waar, als er eenmaal 'niet geschikt' in een paspoort mag dàt niet veranderd worden.