Tja, ik snap dat dat niet mag, dus ik doe het niet heb geen zin in gedonder met de eigenaar etc.
Maar ik denk eerlijk gezegd dat het reuze meevalt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
G_Forever schreef:TS: Zien de paarden er voorderest verwaarloost uit? Lief dat je je zorgen maakt enzo, maar aan knopen in de manen en lange hoeven gaan ze echt niet metteen dood hoor.. idd geen foto's maken
Citaat:Nee, maar als er lang niets aan gedaan word kan het wel misgaan dus kreupel etc
levitrol schreef:Ik heb een straat gekregen, maar ik geloof dat daar wat jaarlingen en 2jarigen in de opfok staan met wat andere paarden.
levitrol schreef:G_Forever schreef:TS: Zien de paarden er voorderest verwaarloost uit? Lief dat je je zorgen maakt enzo, maar aan knopen in de manen en lange hoeven gaan ze echt niet metteen dood hoor.. idd geen foto's maken
Nee, maar als er lang niets aan gedaan word kan het wel misgaan dus kreupel etc
Eva1993 schreef:Ik denk dat het gewoon jaarlingen in een opfok zijn, maar dan hebben ze neem ik aan wel genoeg vers drinkwater en te eten. schuilstal is echt geen must, in het wild hebben ze dat ook niet.
Eva1993 schreef:Ik denk dat het gewoon jaarlingen in een opfok zijn, maar dan hebben ze neem ik aan wel genoeg vers drinkwater en te eten. schuilstal is echt geen must, in het wild hebben ze dat ook niet.
Eva1993 schreef:jeeezus bokkers wat zijn we weer lekker bezig, sorry maar ik maak ook wel eens een foutje als het verschil tussen nagels en hoeven, en hoefslag en hoefsmidt. dat hoeft echt niet te liggen aan op welk niveau je bent, iedereen maakt wel eens een fout en al helemaal als je niet al 30 jaar dagelijks met paarden bezig bent.. kom op zeg
Citaat:Tja, en als de TS een dier wil om lekker mee aan het werk te gaan, dan zijn er voor 1000 euro meer dan genoeg gezonde hafjes te koop.