Oja, ik weet ook nog wel dat een vriendin me vertelde dat ik 'on-topic' moest blijven.
Ik dacht dat ze bedoelde dat ik in het topic moest blijven, het gevolg was dat ik dus de hele middag naar mijn scherm zat te staren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Hallo,
Ik zoek peesbeschermers voor een pony van ongeveer 1.30
Ik zoek van die beschermers die rond de pijp en kogel zitten, van die plastick gevoerde met klittebandsluiting. (zoals die eskadron beschermers?)Het hoeft niet per se een merk te zijn en dus ook niet te duur graag.
Wel graag zwarte.
Wie heeft er nog wat voor me liggen of weet iets?
Laat het me dan even weten.
zusje schreef:halllllo
reactie daarop schreef:waar slaat dit op??
ikke schreef:Jenny is mijn zusje en zegt gewoon even hallo.
reactie schreef:misschien een beter id om dit via PB te doen?
aan peesbeschermers kan ik je niet helpen, wel aan bandages
ikke schreef:Is inderdaad een optie via PB.
Sorry, maar ik zoek echt peesbeschermers.
ikke schreef:Is inderdaad een optie via PB.
Sorry, maar ik zoek echt peesbeschermers.
Citaat:heey,
probeer is de leuke kanten van je eigen pony teontdekken, heeft hij lieve oogjes of rijdt hij heerlijk???
dit is enkel maar een tip hoor!!!!
xx romy
Balou_k schreef:Die laatste paar : GEWELDIG
Ik durfde eerst nooit zoveel commentaar te geven ik was altijd bang iets verkeerds te zeggen ^^
Dorienn schreef:Balou_k schreef:Die laatste paar : GEWELDIG
Ik durfde eerst nooit zoveel commentaar te geven ik was altijd bang iets verkeerds te zeggen ^^
jou berichten vallen inderdaad goed mee
Vroeger toen ik mijn springhouding wou verbeteren ging ik altijd naar voor en naar achter in de auto -zoals echte springruiters- als we over verkeersdrempels reden
dan deed ik net of ik teugels vasthad.
Balou_k schreef:ik reed altijd paardje op de fiets
Dorienn schreef:hoe doe je dat danLichtrijden op een fiets gaat toch niet
of oefende je op doorzitten
daNiielle_ schreef:Mijn bericht over 'dikke' mensen vind ik echt erg. Dat ik toen niet heel bokt over me heen kreeg...
Oja, ik weet ook nog wel dat een vriendin me vertelde dat ik 'on-topic' moest blijven.
Ik dacht dat ze bedoelde dat ik in het topic moest blijven, het gevolg was dat ik dus de hele middag naar mijn scherm zat te staren.
mooney schreef:Mijn gewone droom:
Een eigen paardjeBen niet heel veeleisend. (
hum, kijk even naar dat A4'tje dat volstaat met eisen
)
Mijn grote penny-droom
Een luxe stoeterij/wedstijdstal met Arabieren en Andalusiërs. Alle luxe, solarium, bakken worden automatisch gesleept enz. Natuurlijk zijn alle paarden ZZ of GP en versla ik Anky
Bizzybijtje schreef:Uhm.... *kucht* .... tsja.... ik schaam me ook voor mijn eerste berichten hier op bokt
Citaat:Luf shetjes!