Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
en daar is alleen het paard verantwoordelijk voor. Daar hebben die DA's niks mee te maken.)

als t allemaal goed gaat en auke komt er doorheen hou ik een feestje op mijn stal voor alle geinteresseerde!!! daar hou ik me aan!!
tegen een andere prijs als voorheen!!bij die andere da.

Sussie85 schreef:....Moerbeke is niet duur....
)
sazz schreef:triest triest triest.Hij moet geopereerd worden volgens meerdere DA en de breuk moet toch vastgezet worden omdat er al teveel kapot is in zijn gewricht,ik heb utrecht gesproken , een kliniek in duitsland , omgeving venlo ed.
Goed ik wil het zeker proberen, maar je wilt niet weten welke bizarre prijzen er in de rond gaan met de operatie..........het gaat van 1250,00 ex btw tot en met 3000 € gewoon bizar en zekerheid heb je niet ( maarja heb je die ooit wel in het leven wie wat of hoe dan ook?)Auke heeft zijn kroonbotje kapot en rondom zijn kroonbot heel veel last van reactie( ontsteking)en artrose vorming.
We hebben overwogen alleen fragmentjes eruithalen en inspuiten met ontsteking remmer,( ook niet goed was slechte prognose voor toekomst) met een of ander soort goedje ( alcohol) inspuiten dat wat alles wat niet goed is weghaald en t goede bot weer laat genezen,maar of het werkt ?? en hij is dan een proefkonijn of het helpt weet men wetenschappelijk bewezen ook niet.............. nog ff door brainstormen hier dus om het wie wat en hoe, maar volgende week wil ik gewoon dat hij geholpen wordt,hoe dan ook!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()