Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Cinnepin schreef:suleilitha schreef:Cees Rinko, foto van Cinnepin bedoel je?
Kan je je nou eens naar je leeftijd gedragen en ontopic gaan? het is geen haw topic hoor dus heb ook niet om commentaar van mensen zoals jij gevraagt

VivaLaVida schreef:ik denk dat zij een foto hadden willen zien van lang laag en een actieve achterhand.. maar wel jammer dat dit topic nu zo verkl**t is, het was een nuttig discussie topic maar het lijkt nergens meer op
misschien kun je beter gewoon nieuwe fotos maken en die op HAW zetten..en daar verder met ze discussieren. dan kunnen we hier weer ontopic over bitloos gaan
voor my birthday ) en dan zal ik ze er nog eens op wijzen 
maar zeker niet een dragend paard....... kan ook niet, want hij loopt zo uit elkaar dat hij niet kan dragen.
het gaat om correct lichaamsgebruik, waardoor je paard heel blijft. 
Cinnepin schreef:de enige die zich niet volwassen gedroeg ben jij.
En ze lopt op de laaste foto niet uit elkaar hoor, het enige dat ze niet heeft is dat zogenaamde krulletje, en dat hoeft ze ook niet te hebben ook!
En ik was gisteravond aan het paardrijden, dus vandaar dat de reactie uitbleef. Sorry hoor
Cinnepin schreef:maar genoeg geleutel,,,,weer back ontopic
Overigens over t aansnoeren...vandaag stond ik naast mijn paardje en trok gelijdelijk de teugel aan ( aan een kant ) tot dat ik best hard trok om te kijken of t hoofdstel aansnoerde. Dit deed het dus niet, ik kon gewoon mijn hand er ruim tussen steken. Je voelde wel wat druk ( maar das de druk waarvoor ze moeten wijken ) )
Cynthiaaapje schreef:Hoi Meiden kom op, bitloos of niet, het paard moet tijdens het rijden genoeg zn achterhand onder de massa zetten om geen problemen te krijgen, of dit nou bitloos is of niet.. Kom op doe niet zo kinderachtig maar geef nuttige info, hoe kan Cinnepin bijv haar paard trainen zodat hij de achterhand er wel onder treed..?
ookal reageert zij in mijn topic...en plaatst een foto. er zijn al tips gegeven maar het lijkt me duidelijk dat ze daar niet zo op zit te wachten..
Cynthiaaapje schreef:Hoi Meiden kom op, bitloos of niet, het paard moet tijdens het rijden genoeg zn achterhand onder de massa zetten om geen problemen te krijgen, of dit nou bitloos is of niet.. Kom op doe niet zo kinderachtig maar geef nuttige info, hoe kan Cinnepin bijv haar paard trainen zodat hij de achterhand er wel onder treed..?