Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SpecialPearl

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:18

Ik loop eigenlijk ook gewoon alle winkels in met me rijkleding.. Maar als ik echt ga winkelen, dan natuurlijk niet!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:26

Hier in het dorp ga ik geregeld in mijn rijkleren de supermarkt binnen. Ze weten dat ik paardrij, en het maakt mij er niet minder op.

Al zou ik nooit naar stad gaan in rijkleren.

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:48

Marriepowny schreef:
Ik loop eigenlijk ook gewoon alle winkels in met me rijkleding.. Maar als ik echt ga winkelen, dan natuurlijk niet!

Haha. ik dan zeker ook niet!

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:49

Snel een boodschap in rijkleren vind ik niet erg, shoppen word een heeeeeel ander verhaal *LOL*

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:50

ik was gister bij de ikea aan het winkelen en toen kwam ik ook iemand in rijbroek tegen Haha!

Lisean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:53

Even naar het dorp/de stad doe ik zo..

IEDEREEN MAG TOCH WETEN DAT JIJ VAN PAARDEN HOUD?! Haha!

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:20

Ik loop ook elke winkel binnen in mijn rijbroek.
Echter voor een dagje/middagje shoppen doe ik gewone kleren aan Lachen

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:23

IK loop sowieso de hele dag in mn rijkleding vanwege mn werk. Dus loop er ook zo een winkelcentrum mee in. Ga ik echt naar de stad dan kleed ik me even om. Ben zelf wel eens in mn rijkleren naar de kapper geweest Bloos

nicoleboogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:25

gewoon boodschappen doen bij de appie of even snel iets halen doe i kigewoon in mn rijkleding
maar echt lekker shoppen doe ik niet in mn rijkleding

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:35

Even naar de super doe ik bijna in mijn onderbroek, dus ook rijkleding heb ik geen problemen mee. Echt stadten, dan trek ik toch liever even 'normale' kleren aan, maar als ik direct van paarden naar stad ga, geen probleem.

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:15

naar de supermarkt ofzo wel, maar echt niet naar andere winkels.. Tong uitsteken

miky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:29

Als ik hier even in de buurt wat moet halen doe ik dat gewoon in mijn rijkleding.. Maar als ik echt de stad in ga niet

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:32

Ik ga zo vaak in me rijkleding boodschappen doen. Maar ik heb daar dan ook totaal geen moeite mee Haha! .
Ach en wat andere mensen dan van mij denken en vinden, dat moeten zij weten. Ik lig daar geen seconde wakker van.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:35

Ja dat is makkelijk voor mij, ik rij altijd in een spijkerbroek met cowboylaarzen eronder. Dus ze zien het niet eens als rijkleren!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:11

Echt shoppen doe ik nimmer in mijn rijkleren!Als ik van de weide kom en ik snel nog wat nodig heb ga ik gwn in mijn 'weidekleren' Knipoog
Zo ben ik verleden week nog met mijn modderige jeans (tsjah regenweer), cowboybotten en mijn bemodderde weidejas de winkel binnegegaan om een schoteltje eten te gaan halen Haha! , mensen keken wel even naar me van kop tot teen maargoed Clown

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 22:14

naar de supermarkt ga ik wel in mijn rijkleding maar als k naar de stad ga, ga ik toch eerst even douche en omkleden Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:32

als het zo uit kwam ging ik overal heen in mijn rijkleding.
Ik ben eens clubkampioen geworden toen zijn we met een hele groep uit eten gegaan om het te vieren in mijn wedstrijdkleding Haha!
Savonds na het rijden bleef ik op stal altijd in de bar hangen (was echt een bar met bar vergunning met ook mensen die niet paardreden) En toen vroegen ze een keer aan me of ik mee naar de kroeg ging, nou prima, in mijn paardrijkleding ging ik mee samen met nog een andere meid Haha! het was toen al 11 uur op een doordeweekse dag als ik eerst naar huis moest omkleden was het het nut niet meer om te gaan. Deo op, parfum op en je ruikt weer heerlijk fris Tong uitsteken
en ik ging ook geregeld in mijn paardrijkleding door de winkelstraat Haha!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:28

Ik heb vandaag nog heerlijk in me paardrijkleding in het ziekenhuis gezeten!! Haha!
Me moeder had een afspraak bij de neuroloog en ja.. ik was wel effe benieuwd dus ik denk dan ga ik zo maar mee!!

Kwam wel een oud vrouwtje naar me toe, dat ze het geweldig vond dat ik van die hippe moderne ruitjes sokken aan had (die van pikeur). Ik zeg ja das mijn rijkleding, ga zo door naar stal toe.. Dat maakt niet uit jongen zegt ze je bent echt onwijs hip Clown Ach gut

QClaudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 10:59

Och ik loop in me rijkleding waar ik wil Tong uitsteken

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:09

Ff naar de supermarkt ofzo dat doe ik wel, Als ik er toch langskom Knipoog woon sowiezo ook in een dorp ! lopen hier zoveel mensen zo rond Knipoog

Maar echt naar de stad nee echt niet ! dat vind ik een beetje raar !

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:15

ben wel eens naar de dokter geweest met me rijkleding Nagelbijten / Gniffelen gelukkig weer hij dat ik eigen paarden heeft.
als ik naar stal ga op zaterdag dan doe ik eerst boodschappen en dan heb ik me rijkleding al aan ga me niet steeds omkleden

ooklis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:16

jah ik stond toen is een winkel en iedereen keek me na hahaha maar ik schaam em er niej voor gewoon lopen soms krijg ik ook wel is te horen die heeft rereden maar dan moet ik nog rijden hahaha

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 12:25

Rijerijerije schreef:
Ja hoor waarom niet? Okee een hele stad doorspitten doe ik toch liever in andere kleren, het is ook niet heel erg makkelijk in zo'n pashokje steeds je rijbroek uit te moeten doen....Maar ff een boodschap, ach daar heb ik niet zo'n moeite mee.

Vriendlief wel trouwens, die vind het geen gezicht, maar ach wat kan mij dat nou schelen....?! Sigaar

Haha hier hetzelfde! Mijn vriend verklaart me gewoon voor gek?! Maar wat kan mij het nu schelen? Als de mensen moeite hebben met mijn rijbroek dan kijken ze maar even de andere kant op Knipoog

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:40

Hangt er vanaf, een gewone supermarkt in rijkleren gaat toch wel.

Maar ooit had ik een gescheurde rijbroek aan, gaten in de knieën enzo, met in de tijd nog mijn rubberen rijlaarzen aan. Ik werd naar huis gevoerd, door het winkelcentrum. De vrouw die me voerde zet me af voor de Tommy Hilfiger en vroeg of ik de nieuwe brochure wilde halen.
Dus ik met mijn rubber-modder-laarzen en kapotte broek in de Tommy om de nieuwe brochure vragen Vork
Die winkelier keek zo van: " Je hebt het dringend nodig"

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:47

Als ik ff snel wat nodig heb ga ik ook gewoon in me rijkleding, dat maakt me echt niet uit wat anderen denken.