Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetske schreef:http://link.marktplaats.nl/205985518
Louise zou zondag komen kijken maar ze had die ochtend afgebeld.
Mocht het idd niks worden en hij is nog niet verkocht, dan weet ik jullie te vinden. Succes met de verkoop.
) Hij neemt wat moeilijk een andere houding aan als waarin hij gereden is, als je wat meer doorvraagt of meer stelling vraagt gaat hij iets in verzet, maar dat komt vanzelf wel goed. Hij is al behoorlijk goed verkeers mak! Staat langs een drukke weg, heeft rijdende trackers langs zich heen rijden op de boerderij, staat tegen over de koeien stal haha dus hij heeft alles al gezien! Al met al een perfect paard voor louise, ze zijn een super mooie combinatie! Er is duidelijk spraken van een heeeeeeeeeeleeeee grote klik
bvw schreef:Ik ga ervan uit dat hij wordt goedgekeurd, het zal wel heel cru zijn als deze ook niet werd goedgekeurd!
En dan heb je natuurlijk genoeg foto's van hem
. Ik ben in het bezit van een 6 jarige Flemmingh x Gershwin x Pericles, ruin, stokmaat 1.70, L2 dressuur met winstpunten (mag naar het M). Een paard wat aan al mijn eisen voldoet, ik heb alleen water bij de wijn moeten doen qua prijs, 1000 meer dan ik wilde, maar ja, je kan nu eenmaal niet alles hebben haha
Ben benieuwd hoe snel hij gewend is hier en of ik echt een goede koop heb gedaan, maar zoals het er nu naar uitziet wel!