.Vooral met poetsen, knuffelen en buitenrijden of fietsen. Die paarden zijn mij echt een keertje zat
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Absoluut! Als ik aankom "Firaaaaa! Dag poppetje!" tegen Zafirah en "Bajjjlieeeeeee!" tegen Bailey 
Onder het poetsen vanalles en nogwat en met het rijden met Zaf ook weer een hoop gelul. Als het waait ook zingen zodat ze niet schrikt
Onder het rijden vooral heel veel "Braaaaaf meisje. Zooo ja, keuuurig!" En als ze binnenbeen negeert op de volte... "MADAM. IK HEB OOK NOG EEN BINNENBEEN. Je negeert je moeder maar, niet mij." ...en stijf als een plank blijft. "Buigen. Buigen. BUIGEN. WE GAAN NIET VAN DE VOLTE TOT JE BUIGT
" En als ze aanspringt en blijft galopperen zonder bokken: "LEKKER WIJFFIEEEE. Goedzo meissie dát is een echte grote meid. Braaaaaf zo oooh wat knap! Goedzo Spekkieeeee"
Misschien wat minder praten hahaha.
Als ik s,morgens aan kom bij de stallen zeg ik altijd met een piep stemmetje ' Hallo Snoopie' tegen mijn pony en ga der naar toe. Het is altijd heerlijk als je dingen tegen je pony kan zeggen. Even lekker uitluchten die hap
Tijdens het wandelen, poetsen ect. echt gewoon leuk
En ik vind het gewoon fijn, haha
), maar meer ter ondersteuning van wat er gebeurt of gaat gebeuren: Hai opa (=koosnaampje), ik kom zo bij je. / Zo, zal ik eerst maar even je eten halen? / Heb je het zo warm? / We gaan lekker een buitenritje maken. Hij verstaat het (vast?) niet, maar weet zeker dat hij de intentie wel begrijpt.