detour schreef:.. Zolang Anky en Sjef maar ontzien worden...
Klopt dat, MissJ?...
Mijn beste detour, jij wilt nu al pagina's lang niet begrijpen wat er gezegd wordt door verschillende mensen, dus maak er van wat je er van wil maken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
detour schreef:.. Zolang Anky en Sjef maar ontzien worden...
Klopt dat, MissJ?...
detour schreef:Oei, kennelijk raak ik een gevoelige snaar.
ik denk nl dat iedereen die in de paardensport dressuur rijdt, verantwoordelijk is!!!Het zou betekenen dat Anky mag doorgaan met LDR, mensen dit trachten na te doen en dat instructie dit dient te voorkomen?...
Heb je als topruiter niet een voorbeeldfunctie?
detour schreef:hey da's een interessante invalshoek. Wie dan zoal? En heb je daar fotomateriaal van? of filmpjes?
MissJ schreef:Er zijn mensen die gewoon uitkomen voor hun trainingsmethoden.Geloof dat een aantal springruiters in het verleden al uitgebreid op bokt zijn besproken in het licht van LDR. Als ik het me goed herinner laatst nog, tijdens die rel rondom Christine Wells.
daniella74 schreef:Dat was voornamelijk in de jaren 80 volgens mij. Ik zie het nu praktisch niet meer afgezien van een aantal duitse ruiters die hun opleiding bij S. hebben gehad, net als de hackamores etc. Toch is in het in de springpsort minder ver doorgevoerd dan in de dressuur.
Volgens mij was deze dame een dressuurruiter.
MissJ schreef:daniella74 schreef:Dat was voornamelijk in de jaren 80 volgens mij. Ik zie het nu praktisch niet meer afgezien van een aantal duitse ruiters die hun opleiding bij S. hebben gehad, net als de hackamores etc. Toch is in het in de springpsort minder ver doorgevoerd dan in de dressuur.
Volgens mij was deze dame een dressuurruiter.
Klopt dat Wells een dressuuramazone is. Maar zoals wqel vaker op bokt gaan dingen snel offtopicen ging het al gauw over rollkur en mensen die het systeem toepassen.
daniella74 schreef:Deze dame was gewoon echt helemaal fout bezig los van systemen, LDR en rollkur en weet ik wat.
Ik mag ook hopen dat de KNHS hier wel actie op neemt als dit ooit in Nederland voorkomt.
Rhodos schreef:foto's http://www.arnd.nl: 060825665 en 040218396
Rhodos schreef:(hoe doe jij dat?????)
Anoukie schreef:Rhodos schreef:(hoe doe jij dat?????)
Ik kies voor de afdrukversie, en kopieer dan de link in de balk.