Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 04:19

Na dik 2 uur te hebben gespit zit ik hier met 1 ding: WAAAAT??

Dit is gewoon een grap van iemand, dat geneuzel over geesten, wie gelooft erin?

Een mens is boos, wil iemand de stuipen op het lijf jagen, wat is er dan beter door dit soort dingen te doen?

En er zijn op bokt zoveel mensen die het beter denken te weten, ieder het zijne, maar in mijn ogen ( en dat denk ik voor mezelf ) is er gewoon iemand geweest die de boel op stang wilde jagen.. Niks meer, niks minder..

En neveragain, jij zegt het beter te weten, ik wil je wel een foto sturen van mijn paard, mag jij mij vertellen wat er mis is met hem.. Kijken of je daar al het juiste verhaal kan vinden! Voor nu ben je gewoon iemand die een rel aan het ontlokken is en de boel alleen maar zwaarder opjut.

Ik hoop dat het mysterie van de bloedspetters nog eens word opgelost, maar ik denk dat je, net als bij dierenmisbruik/mishandeling alleen maar iemand zal kunnen aanwijzen indien deze op heterdaad betrapt zal worden!

margaretha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:40

Ik volg deze topic al vanaf het begin. Wat een ellende zeg!! Arme TS en Teuntje. Het is al akelig genoeg allemaal, moet je daarnaast ook nog één of andere wazige drammer "aanhoren"..... Laat je niet gek maken door iemand die alleen maar vaagheden verspreidt en onrust!! En daarbij dit topic ook nodeloos lang maakt! (maar zo te lezen laten jullie je niet echt gek maken Knipoog Goed hoor!!!)
Heel veel sterkte gewenst!!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 09:46

nickyu schreef:
weet je , er is daar een indentiteit en ja die (heeft ge-) probeerd iets duidelijk te maken
waarschijnlijk WIE de geen is die dit gedaan heeft en WAAROM

de daad is echt niet dor een indentieteit gedaan

een indentiteit Haha!

of bedoel je een entiteit... Tong uitsteken

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:35

de eerste of de 2e Bloos Haha! Clown

de 2e had iig entiteit moeten zijn Bloos
de 1e kan eigenlijk beide zijn Haha!

haal de woorden wel eens doorelkaar

(gezeik over de juiste benaming ook altijd ..geest spook entiteit energieveld pffff whats in the name Haha! )

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 10:43

neveragain schreef:
dat is NIET waar, ik zeg dat wij misschien meer dingen naar boven kunnen halen maar dat is weer niet goed?? dan is er NIET alles aan gedaan!

ik heb als zijnde manege beheerder van die stal. EN TS al 3 paranormale er bij gehad..
Weet details..

kan jij me meer noemen dan?? als je een goede bent.. kan je aan de hand van fotos hele hoop doen Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:47

neveragain schreef:
Afbeelding

Dat noemen ze paarden- tandafdrukken... Haha!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 10:52

Echt waar Tyrza ? Nagelbijten / Gniffelen hoe kan dat nu?? Clown
wahahah
Jongens ik heb half uur de laatste page doorgespit..

ik heb heel wt hulp van bokt gehad. Van mensen die me PB die readings hebben gedaan. etc etc
Mensen die me willen helpen> Ze hebben me goed geholpen!!
Daar ben ik zo dankbaar voor. MEnsen die me steun betuigen

Als NEveragain.. me zo graag had willen helpen. MEt oplossen van deze zaak.
Als ze zo veel voelt van mijn stal. En zo veel aanwijzingen had.. Die opgelost had moeten worden in haar ogen .

Dan had ze me wel aangesproken OF haar verhaal gedaan..
Vind het beetje poggen over dingen die je kunt oid.
Wat wil je bereiken dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:00

Wat zijn de conclusies van de readings? Misschien kun je dat vermelden, dan zijn die vreemde speculaties ook van de baan.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:01

Tyrza schreef:
[Dat noemen ze paarden- tandafdrukken... Haha!

lol Haha! Haha!

Cayusejuhh schreef:
Dan had ze me wel aangesproken OF haar verhaal gedaan..
Vind het beetje poggen over dingen die je kunt oid.
Wat wil je bereiken dan??

idd Cayusejuhh , niet te druk om maken Knipoog

sterkte en succes

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:12

Tyrza is er scherp bij Haha!
Ik ben ook wel benieuwd wat er uit de reading enzo is gekomen..

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 11:14

*zucht* ik heb al TIG keer verteld.. dat ik wel de readings wil vertellen.. maar er staan details in van dingen die jullie niet kennen!! dus tja.. Verward

Het heeft geeen zin..

kenbaar heden van dingen etc. Heb je niks aan.. want alleen voor bekende is dat relevant

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:51

er lijkt mij maar 1 ding van toepassing nu: topic op slot, misterie is achter de schermen opgelost, daar blijft het ook zo te lezen dus dit topic kan alleen nog maar verder vervuild worden als het openblijft, toch?

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:55

Tot er andere dingen gebeuren en die gaan er gebeuren maar ach dat maakt toch allemaal niet uit he want wij geloven geen mensen die we niet kennen, dát is pas naïef

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:56

Cayusejuhh schreef:

kenbaar heden van dingen etc. Heb je niks aan.. want alleen voor bekende is dat relevant

is dit dan geen prima afsluiting van dit topic?

er wordt maar als een idioot gespeculeerd... over van alles en nog wat.... het wordt met de dag erger/heftiger/vager etc.

als jij hier in dit topic ons niets meer wil/kan vertellen omdat we er toch niets aan hebben en niets van de details weten, waarom zou dit topic dan open moeten blijven en er daardoor nóg meer speculatie ontstaan?

al met al blijf ik het een vaag verhaal vinden, wat alleen maar vager wordt door al dat geneuzel.... ik hoop datjullie er nog precies achter komen wie het gedaan heeft en waarom

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:59

Neem dan contact met TS op Neveragain! Hier out of the blue dingen roepen en er niks mee doen is ook niet de oplossing. Ze schrijft net dat je maar aan haar moet vertellen wat je (nog meer) ziet. Dat kan gewoon per pb en daar hoeft dit topic niet voor open te blijven. Ze bijt niet hoor Knipoog

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:02

neveragain schreef:
Tot er andere dingen gebeuren en die gaan er gebeuren maar ach dat maakt toch allemaal niet uit he want wij geloven geen mensen die we niet kennen, dát is pas naïef

Hou nou alsjeblieft eens op met je geneuzel, kleuter!

De TS zegt toch dat ze er alles aan gedaan hebben om het te onderzoeken. Hou op met speculeren!
Het is rot genoeg wat er allemaal gebeurt is. En dan ga jij heel de tijd zo uit de hoogte lopen doen. Waarom zou ze na verschillende readings, politie onderzoek, TR etc... jou vragen om daar op stal te gaan kijken? Geef eens een hele goede reden!

@ TS: hopelijk vinden jullie alsnog de daders en het hoe en waarom! Succes! De waarheid komt eens boven, zeker weten!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 12:03

neveragain schreef:

lees mijn eerder post eens door!!

Ok de readings hadden het over een bruin paard. met wilde maan dos. die had wat gezien.
Blauwe ogen bruine ogen.
Rare taal.

het was donker.

Er was een gevoel van iemand.. de naam werd genoemd. was oude knecht van vroeger.
Was nog levend persoon. Naam werd genoemd. Ofspring wilde waken over zn kudde.

Was bang.
Waren 2 personen. Jongen en ouderen.. een kleine en een breede.

Wilde de paarden niks doen. waren bang voor paarden.. heeft iets te maken met stage loper. die werd beschreven.
Die lag te slapen had een droom gehad daar over.

Blijkt achter af te kloppen. Kunnen geen conclussie trekken.. wel dat er een pestereij is. TOt op heden weten wij niks hebben geen aanwijzing niks

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:03

Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 12:03

Denk je dat ik nog vreemde mensen op erg wil hebben??

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 12:04

neveragain schreef:
Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje

NU VOOR DE TIGSTE KEER>> ik vraag elke keer al.. PB me dan.. of schrijf je verhal even op ..dan kan IK wat.
wees eerlijk zeg wie je bent.. dan kan ik kijken of ik je vertrouw etc

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:06

neveragain schreef:

ZUCHT! Ga lekker via pb verder met dit gedoe. Ik vind je behoorlijk drammerig... Dromen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 12:06

waarom wordt er niet gereageerd op me tem?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:07

Ik heb zo'n vermoeden dat er al best veel bekend is over het hoe en wat Lachen.

Neveragain, het rare vind ik dat je sinds je aanmelding alleen nog maar hier op dit topic hebt gepost, kan natuurlijk maar ik vind het wel raar.

neveragain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:08

voor de TIGSTE keer! waarom zo geheim? wat mogen andere mensen niet weten?? Ik heb geen geheimen, ik vertelde wat ik weet en dat is ook als jullie diegene die daar zit blijven negeren er veel meer dingen gaan gebeuren! Maar ja als dat niet aangenomen kan worden en er maar weer moet worden afgewacht en weggeschoven dan is het niet anders he maar zeg niet dat het niet voorkomen had kunnen worden. Wat zou jij doen als je ergens zat waar je niet wilde zitten? Ook aandacht trekken zodat mensen je zouden merken en konden helpen.

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 12:09

Jij, hebt nog werkelijk HELEMAAL NIETS nieuws verteld! Kom op dan met je verhaal! En niet weer beginnen : ik moet daar dan gaan kijken! NEE; jij bent zo "verontrust" dus jij moet al meer weten! VERTEL dan
Laatst bijgewerkt door DTLL op 14-12-06 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt