Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyu schreef:weet je , er is daar een indentiteit en ja die (heeft ge-) probeerd iets duidelijk te maken
waarschijnlijk WIE de geen is die dit gedaan heeft en WAAROM
de daad is echt niet dor een indentieteit gedaan
neveragain schreef:dat is NIET waar, ik zeg dat wij misschien meer dingen naar boven kunnen halen maar dat is weer niet goed?? dan is er NIET alles aan gedaan!
neveragain schreef:
Tyrza schreef:[Dat noemen ze paarden- tandafdrukken...
Cayusejuhh schreef:Dan had ze me wel aangesproken OF haar verhaal gedaan..
Vind het beetje poggen over dingen die je kunt oid.
Wat wil je bereiken dan??
Cayusejuhh schreef:
kenbaar heden van dingen etc. Heb je niks aan.. want alleen voor bekende is dat relevant
neveragain schreef:Tot er andere dingen gebeuren en die gaan er gebeuren maar ach dat maakt toch allemaal niet uit he want wij geloven geen mensen die we niet kennen, dát is pas naïef
neveragain schreef:Tot er andere dingen gebeuren en die gaan er gebeuren maar ach dat maakt toch allemaal niet uit he want wij geloven geen mensen die we niet kennen, dát is pas naïef
neveragain schreef:Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje
neveragain schreef:Ik heb, in tegenstelling tot jullie geen geheimen, alles moet onder de tafel geschoven worden, dit gaat niet om haar of om mij dit gaat om een oplossing die er kan komen en die niet aangegerepen is en de reden waarom vind ik stomweg idioot! Alleen omdat mensen ons niet kennen? omdat mensen niet achter onze gedachtes staan?? nee, dankje