Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:1natascha schreef:Ik deed er nix geks mee, wou mn paard in de gang vastzetten hij trok een beetje meteen knak, stuk
Bij het metaal zeker?
Heel veel halsters hebben ogen van prutmetaal. Meestal voldoen de niet verstelbare hele goedkope het beste. Dat is ijzer. Je moet een magneet meenemen als je een halster koopt. Is het metaal magnetisch, dan is het goed. Anders is het troep (voorbeeld 'Miami' van Divoza voor 6.78 euro). Die halsters zijn bij 1 rukje als stuk.
germie schreef:Xfioon. Hier op stal hadden we er 3. Allemaal waren ze zo kapot. Echt troep is het.
germie schreef:Xfioon. Hier op stal hadden we er 3. Allemaal waren ze zo kapot. Echt troep is het.
BianCatjee schreef:Ik heb het zweep nu met 1 les gebruikt en hij rijd wel erg fijnmoest wel even wennen want had eerst een kortere zweep haha
dus toen ik op de fiets zat kwam ik nog weleen een paaltje tegen over een tegenligger
(maar die voelde het ook
)
maarja, verder reageerde de pony wel fel tegen het zweep(maar ze vind het zweep zowiezo niet zo vriendelijk
zoals de meeste denk ik..)
Indra schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar als je iets zoekt hier op Bokt bijv. kun je toch een foto plaatsen van hetgeen wat je gekocht hebt?Weet iemand trouwens hoe die zandkleurige/beige kleur heet? (ivm iets bijpassends zoeken)
BianCatjee schreef:Ik heb het zweep nu met 1 les gebruikt en hij rijd wel erg fijnmoest wel even wennen want had eerst een kortere zweep haha