Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monique1963 schreef:Marcella schreef:MRI geeft alleen duidelijkheid en niks meer.
Het was een grapje, hè Marcella. Op een MRI zou je in Skyla een tweede paardje kunnen zien zitten, maar Swift heeft al in het begin van het topic gezegd dat geen enkele vorm van scan goed voor Skyla zou zijn.

KittyDylan schreef:Om maar even binnen te vallen
Deze merrie (Welsh A) was 346 dagen op deze foto, 6 dagen voor het veulen (haar tweede), op deze foto lijkt ze nog dikker dan ze was, zo dat ik zelf ook nog wel eens twijfelde waar het veulen zat. (Uiteindelijk kwam er een joekel van een veulen uit)
[ [url=m/kQomke.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 dag van tevoren.
[ [url=m/yr0kib.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze hoeven echt niet op ploffen te staan zo vlak voor de bevalling.
Nu had deze wel meer uier dan Skyla
Ik volg al vanaf het begin stiekem mee en vindt haar buik ook verdacht.
Ik heb niet iedere reactie letterlijk meegekregen, maar is er al aan een eventuele schijndracht gedacht?
) wel erg op de buik van Skyla! Bijzonder dat er bij jouw mooie merrie dan ook nog zo'n groot veulen uit kwam, dat verwacht je dan ook niet... De uier van Skyla doet inderdaad nog niet enthousiast mee, maar naar mijn idee gebeurt er wel wat. Ze blijft steeds wat dubbel in haar signalen voor mijn gevoel.

)
Het duurt zeker heel lang... Ik zie ook absoluut veranderingen maar niet zo spectaculair als ik had gehoopt... Je kunt het nog steeds op twee manieren uitleggen, dat vind ik lastig.
Maar theoretisch gezien zou het kunnen. Ik heb zelf 1 maart als absolute deadline in mijn hoofd maar dat lijkt me eigenlijk wel rijkelijk ver gezocht
Ik vind het voor nu een heerlijke afleiding en ik hoop dat we (against all odds) toch nog een veulentje krijgen als resultaat. Maar anders hebben Skyla en bokt toch maar mooi geholpen om de lange winter een beetje leuker te maken