Nee, maar het is wel leuk. Kom straks een gevaarte van 1.70m+ aan die Ukkie heet
Ze is nog steeds lekker die 'lellebel' die ze ook als veulen was. Met het enten moest ik even opletten dat ze de arts niet even stiekem terugbeet
Het was dezelfde dierenarts die haar als veulen behandeld heeft en die zei al: ja, ze is niks veranderd
Ik kan er eigenlijk alles wel mee, maar alle 'vreemde' mensen hebben wel de handen even vol. Als ze wat van haar moeten zegmaar (hoeven bekappen, enten, etc). In de dagelijkse omgang loopt ze met iedereen gelukkig wel mee.
En ja, verder is het echt heerlijk weer genieten, we hadden deze stap al veel eerder moeten maken achteraf gezien, maarja, dat is achteraf praten natuurlijk. De paarden hebben hier dan wel kleinere weides, maar ze zijn in die 2 maanden allemaal zo happy, rustig en tevreden geworden, het is eigenlijk ongelofelijk.
Vanochtend is de zadelservice weer geweest, die had ze voor het laatst in juni gezien en met het meten was ook echt verschil te zien. Ze zei direct dat Daisy vooral ook enorm bijgetrokken was en mooie bespiering had gekregen, altijd een mooi compliment.
Dus alle lichten weer op groen om lekker samen allemaal op te bouwen en verder te genieten

Bijrijdster haar moeder (die normaal Klarrissa ook rijdt), heeft vanochtend lekker even op Rosa gereden, want Klarrissa moest het zadel nagekeken, die rijdt er ook zo mee weg, echt heerlijk
Dat is voor mij toch ook echt wel genieten elke keer weer, om mensen zo te zien genieten van je fokproducten
Echt heerlijk.Ralph doet het ook super bij het trainingsadres, en afgelopen zondag ook even bij Torbjorn langsgeweest en de veulens die daar nu in de opfok staan. Ze doen het allemaal goed. Ben zo benieuwd hoe hij de training gaat oppakken
Krijg alleen maar complimenten over hoe braaf hij is, blij mee