Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N0a schreef:Wat een Poepie die freiberger!
Ik heb een heel leuk dier gezien. Vraagprijs is wel 1500 boven budget. Er staat bij dat de prijs bespreekbaar is. Maar ik vind het dan lastig, bedoelen ze dan 200 euro of ook bereid om misschien 2000 te zakken. Vind dat ook brutaal om te vragen.
oji schreef:Ik zou zelf nooit een gezond paard wat ik heel leuk vind en vele jaren plezier mee zou willen hebben, op 1500 euro laten staan eerlijk gezegd.
N0a schreef:oji schreef:Ik zou zelf nooit een gezond paard wat ik heel leuk vind en vele jaren plezier mee zou willen hebben, op 1500 euro laten staan eerlijk gezegd.
Hij is niet gekeurd dus weet niet of die gezond is. Dus dat komt ook nog erbij. Ik geef die 1500 euro dan liever uit aan een goed passend zadel
sas27 schreef:ikke schreef:@Sas27: leuk paardje.
In Olst gehaald?
Hij komt uit Olst maar niet bij Freiberger International vandaan maar van een particulier die haar paarden daar gestald heeft staan.
Thnx iedereen voor de complimenten, ik ben ook helemaal verliefd
Ketly schreef:Ik heb laatst voor een stalgenoot een verkoper via Marktplaats benaderd om te vragen naar een vraagprijs. Ik kreeg antwoord dat de prijs 9000 was. Ik heb aangegeven dat stalgenoot rond de 7000 euro zocht (eventueel wel wat speling maar goed, omhoog kan altijd nog). Eerst uiteraard ook gevraagd of er wat ruimte in de vraagprijs zat en dat zat er wel. Hier kreeg ik een reactie op dat dat belachelijk was en ze mij niet verder kon helpen. Ik heb gevraagd waar ze zelf aan zat te denken maar ze was denk ik te gepikeerd want ze negeerde verder alle berichten.
Ik begrijp dat als je het te laag vindt, dat dat geen optie is maar als de andere partij dan vraagt waar ze zelf aan zit te denken dan is dat niet erg raar lijkt mij toch? Het paard staat aan de andere kant van Nederland, dan ben ik toch wel benieuwd waar ze voor open staan voordat je daar heen zou gaan rijden.
Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken!
oji schreef:Ik zou zelf nooit een gezond paard wat ik heel leuk vind en vele jaren plezier mee zou willen hebben, op 1500 euro laten staan eerlijk gezegd.