Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
naomi_mickey schreef:Heeeeerlijk juist dat tutten, Britta31! Dan weet je ook meteen wat je aan iemand hebt, als iemand niet enkel om het rijden geeft. Ik hoop dat je snel iemand vind.
Ik ga eind mei verhuizen naar Emmeloord, op dit moment woon ik nog in Haarlem dus ik moet helaas stoppen met mijn verzorgpaard. Mocht iemand iets weten in de omgeving van Emmeloord (ik beschik over een auto) dan houd ik mij zeker aanbevolen. Ik zou het heel fijn vinden om snel iets te hebben, nieuwe mensen te ontmoeten en de omgeving te verkennen!
littlexannie schreef:Toevallig iemand in regio Ede die opzoek is naar een bijrijder/verzorger?
Marocje schreef:Wow, ruim twee jaar geleden voor het laatst gepost? Niemand moeite met het vinden van een leuke verzorgpony of bijrijdpaard? Of wellicht is er een ander topic ondertussen?
Zelf ben ik voorzichtig weer aan het rondkijken. Heb eerst altijd verzorgd/bijgereden, daarna 6 jaar een eigen pony gehad en nu dus alweer 4 jaar niks.. Maar het paardenvirus is nooit weggegaan en ondanks dat ik nog wekelijks op een stal meehelp, begin ik het echte contact en het rijden wel te missen..
truitje schreef:@marocje, op de website van Horsify staan 1000+ verzorgpaarden geadverteerd. Misschien staat er hier wat leuks voor je bij?