Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mala26 schreef:Ik was 542 haha.
Wel leuk dat je stal eigenaren meteen denken dat jij de oorzaak van alles likes was
En eerlijk is eerlijk zo'n stal mag ook echt even in het zonnetje gezet worden, zo fijn dat ze zo goed met je meedenken en helpen om er voor te zorgen dat bambi zich helemaal goed voelt.
Hoe gaat het nu met der benen? Merk je al verschil met dat ze nu op stal staat. ook al is het nog maar net in gegaan.
Marleen_vA schreef:Moet ik nou net een goede camera hebben en hobbyfotograaf zijn :-P
Animal schreef:Ik las al in het topic over de Elster markt dat je een broodmager schimmeltje meegenomen had en daarna ben ik dit topic gaan volgen. Ik heb alle berichten gelezen en ik vind het wel eens tijd om onder de meeleessteen vandaan te kruipen![]()
207 likes erbij in 1 dag tijd (nu 552). Ik vind het zo mooi om te zien dat er gewoon 207 Bokkers zijn die de pagina een like en/of goede beoordeling geven als blijk van waarderingIk moet zeggen dat de staleigenaren het ook echt verdient hebben om even in het zonnetje gezet te worden. Net als jij trouwens, en je nieuwe bijrijdster, jouw ouders en andere mensen die bijspringen om dit beestje nog een fijn leven te kunnen geven. Bambi had het niet beter kunnen treffen!